Jörgens Nids
Re: Jörgens Nids
Häftigt färgschema, vill så klart se mer 
Ser bra ut Jörgen!
De små nyanslinjerna i det röda blev väldigt bra, precis som den gråsvarta huden!
Lila som kontrastfärg passade också bra.
Jag tycker det är svårt att bedöma ett färgschema på bara en modell, när du får ihop ett gäng gaunts eller stealers på ett gruppfoto så tror jag det kommer att se ännu bättre ut!
De små nyanslinjerna i det röda blev väldigt bra, precis som den gråsvarta huden!
Jag tycker det är svårt att bedöma ett färgschema på bara en modell, när du får ihop ett gäng gaunts eller stealers på ett gruppfoto så tror jag det kommer att se ännu bättre ut!
TackarJonke skrev:Snyggt!
Kommer mer så fort det bara gårBalder skrev:Häftigt färgschema, vill så klart se mer
Tackar.Captaingallas skrev:Ser bra ut Jörgen!
Vet faktiskt inte om det blir några gaunts alls, sugen på genestealers och massa warriors
Riktigt snyggt färgschema. Dina nidz kommer se farliga och "alien" ut. 
-
Flygmaskin
Kärlek!
Tror att det hade sett ball ut med någon form av industribaser i rostbrun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror att det hade sett ball ut med någon form av industribaser i rostbrun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Människomat, till exempel spannmål.
Har eventuellt lite planer på att måla klart denna, men funderar över basen.
Vad skulle passa av dessa: Ruinbas, brunt med gråa trasiga byggnads delar.
Eller vanlig brun sand bas med små gröna grästuvor.
Ett sätt kan vara att måla upp lite olika varianter på baser och sedan ställa figurer på dem.Jörgen skrev:Har eventuellt lite planer på att måla klart denna, men funderar över basen.
Det fungerade asbra för mig när jag fick idén att basa om allt jag hade.
Fast det kanske är för att jag är så damp att jag måste se det i verkligheten för att se hur det kommer se ut.
Annars har "brunt med grå byggnadsdelar" min röst.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Ja basen ska jag nog kunna fixa men ja en helt ny arme... hmm kanske.MITTZ skrev:Klart du ska bli färdig!
...med hela horden menar du väl?
Ja visst är det så men har inte gröna grästuvor och alla mina city ruin bitar är typ slut så måste köpa grejer för att göra klart.L3go skrev:
Ett sätt kan vara att måla upp lite olika varianter på baser och sedan ställa figurer på dem.
Det fungerade asbra för mig när jag fick idén att basa om allt jag hade.
Fast det kanske är för att jag är så damp att jag måste se det i verkligheten för att se hur det kommer se ut.
Annars har "brunt med grå byggnadsdelar" min röst.
Tänkte dock att brunt och grå ruin, passar bra mot den vita och röda i skalet, men alltid trevligt att höra andras åsikter först.