Finns i ibooksHalvar skrev:cowabunga på den! nedrans viktigt när man bor i en stad som inte säljer vita dvärgar.
Nya Tyranider i November!
-
Elevatorlake
Re: Nya Tyranider i November!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Alla fria regler här:
http://www.blacklibrary.com/Home/free-to-download.html
http://www.blacklibrary.com/Home/free-to-download.html
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Spirit Leech känns helt ok, men inte superbra.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Som Zoanthropes fungerar så kan en unit med 6st stå bakom en vägg och i movement går en ut runt hörnan.
I psychic phase skjuter den snubben Assault 6 Warp Blast, och i shooting phase kutar han tillbaka in bakom väggen igen.
I psychic phase skjuter den snubben Assault 6 Warp Blast, och i shooting phase kutar han tillbaka in bakom väggen igen.
Fasen vilket förbättring, gillar verkligen att hudvudena har blivit så stora på Zoanthroperna.
-
katzenjammer
Åh vad snygga! Både venomthropes och zoanthropes!
Flesh is a design fault
Venomthropes känns perfekta för att konvertera till Malanthropes (gör dem bara högre), riktigt snygga.
Nya zoans är fantastiskt vackra, 400p för 6st med neurothrope i en pod, känns inte helt värdelöst, ändå 12 3++ wounds samt 6st S5 AP3 blasts vilket är tillräckligt för att göra alla marinespelare ledsna i ögat.
Nya zoans är fantastiskt vackra, 400p för 6st med neurothrope i en pod, känns inte helt värdelöst, ändå 12 3++ wounds samt 6st S5 AP3 blasts vilket är tillräckligt för att göra alla marinespelare ledsna i ögat.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
De nya Venomthropes är ju grymma modeller.
Jag tvivlar på effektiviteten med att fielda mer än en ensam Zoanthrope, men alltid bra med fler options i casual games.
Angående Malanthropes, hur ser det ut med Forgeworld i Svedala, har turneringar börjat släppa på det?
Jag tvivlar på effektiviteten med att fielda mer än en ensam Zoanthrope, men alltid bra med fler options i casual games.
Angående Malanthropes, hur ser det ut med Forgeworld i Svedala, har turneringar börjat släppa på det?
Pärssi snackade något om det på DefCon men det återstår väl att se. Jag tycker det börjar bli dags.NIB skrev:De nya Venomthropes är ju grymma modeller.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen