Han sa till mig sist att böcker släppta under 7th ed skulle vara ok.Flogger skrev:Pärssi snackade något om det på DefCon men det återstår väl att se. Jag tycker det börjar bli dags.NIB skrev:De nya Venomthropes är ju grymma modeller.
Jag tvivlar på effektiviteten med att fielda mer än en ensam Zoanthrope, men alltid bra med fler options i casual games.
Angående Malanthropes, hur ser det ut med Forgeworld i Svedala, har turneringar börjat släppa på det?
Nya Tyranider i November!
Re: Nya Tyranider i November!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
...sååå IA13?Röde skrev:Han sa till mig sist att böcker släppta under 7th ed skulle vara ok.Flogger skrev:Pärssi snackade något om det på DefCon men det återstår väl att se. Jag tycker det börjar bli dags.NIB skrev:De nya Venomthropes är ju grymma modeller.
Jag tvivlar på effektiviteten med att fielda mer än en ensam Zoanthrope, men alltid bra med fler options i casual games.
Angående Malanthropes, hur ser det ut med Forgeworld i Svedala, har turneringar börjat släppa på det?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
det verkar som att venomthropes får sällskap av ny cutting mat, ny army case och lite andra små hobbyartiklar, enligt wayland games. får väl se om fem timmar eller så.
edit: jora, lite grejer har letat sig till gws sida nu också, och zoanthropes/venomthropes/neurothrope ser lite lurig ut att magneta. hade det inte varit en jobbdator som får Gunilla Persson att se smart ut skulle jag iofs kunna svära på att det är en ryggdel per modell och man därmed får magneta varje skorsten, ryggen, huvud och armar. får se imorgon bitti antar jag.
ny edit: armarna kanske inte behöver magnetas ändå, det verkar som att de fäster i ryggdelen. bara neurothropen som det blir ett problem för.
edit: jora, lite grejer har letat sig till gws sida nu också, och zoanthropes/venomthropes/neurothrope ser lite lurig ut att magneta. hade det inte varit en jobbdator som får Gunilla Persson att se smart ut skulle jag iofs kunna svära på att det är en ryggdel per modell och man därmed får magneta varje skorsten, ryggen, huvud och armar. får se imorgon bitti antar jag.
ny edit: armarna kanske inte behöver magnetas ändå, det verkar som att de fäster i ryggdelen. bara neurothropen som det blir ett problem för.
Ja' än't bittä'!
Sporpodden är gigantisk och står på tunna tentakler. Verkar vara en mardröm att transportera. Hur ser folk på om man helt enkelt ställer den på rumpan? Man kan väl säga att det inte går att gömma något bakom den, för att slippa eventuellt modeling for advantage-snack?
Jag skulle säga nej. Pinna den i värsta fall. Det är lite som att ha en Crone på ett flying stand som ligger ner.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen