Gamer Weekend 2015
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
- Pappersbåt
Re: Gamer Weekend 2015
Och för mig passar 4+1 bäst, what do you know.
Får man fråga lite nyfiket vilken kompmall som inväntas?
Får man fråga lite nyfiket vilken kompmall som inväntas?
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
-
Michael Carl
4+1 är jag jättenöjd med 
Mycket bättre än 1+3+1 eller 3+2.
Mycket bättre än 1+3+1 eller 3+2.
- Lottomannen
Gamer Weekend 2015
Jag bönar och ber om att man låter bli fredagen, annars är 4+1 bättre än 3+2 när man behöver komma hem till sambo och liten.
Det skall bli skitkul att komma tillbaka till Horred, längtar redan
Det skall bli skitkul att komma tillbaka till Horred, längtar redan
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
jag skiter i vilket bara jag får spela!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Frågan om antal matcher/dag har diskuterats till leda, och för både långväga gäster och arrangörer är 4+1 det minst dåliga alternativet. Och så är det med det. Men det är alltid kul med synpunkter.
Ang kompmall hoppas vi på att använda den där som är tänkt att komma inom kort. Rykten gör gällande att det släpps en Beta-version i slutet av november.
Ang kompmall hoppas vi på att använda den där som är tänkt att komma inom kort. Rykten gör gällande att det släpps en Beta-version i slutet av november.
- Jimmy Johansson
Bra val med schemat! 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Tack Jimmy, det exakt såna synpunkter som är kul!Jimmy Johansson skrev:Bra val med schemat!
- Jimmy Johansson
4 matcher på en dag är riktigt kul och att komma hem i tid på söndagen är guld värt ( även då för er arrangörer
)
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
-
Gonka Koff
Jag kanske kan komma, hurra! För långväga är det såklart toppen att åka hem i sådan tid att man kommer hem föer midnatt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
1650?
Aja, annorlunda får en att tänka på nya sätt... Hade förstås varit roligt med en större mysturnering poängmässigt.
Ska kolla upp så att jag kan. Bra att det hela är klart runt 14:15, för 14:30 börjar en såndäringa fotbollsmatch som jag ju gärna tittar på.
Ska kolla upp så att jag kan. Bra att det hela är klart runt 14:15, för 14:30 börjar en såndäringa fotbollsmatch som jag ju gärna tittar på.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...