Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Tackar! Det låter ju bra! 
Här kommer kvällens pyssel, några taggtrådsbarrikader. Eftersom jag hittade en rulle taggtråd från galeforce så fick det bli den istället för hemmasnickrad. Tänkte göra en lite mer detaljerad men det är det ju ändå ingen som ser. 
Stockarna kommer från tamiya barricade set som jag klippt till och vässat i ändarna.

Stockarna kommer från tamiya barricade set som jag klippt till och vässat i ändarna.

Det här brädet år så otroligt välgjort.
Du är duktig på att få delarna att se verkliga ut.
Du borde göra en "överflygning" sen och hitta någon som kan animera det. steven spielberg style
Du är duktig på att få delarna att se verkliga ut.
Du borde göra en "överflygning" sen och hitta någon som kan animera det. steven spielberg style
Tack! det är ju som Ismeno skrev, det är inget sprinterlopp. 
Bordet är ju spelklart. Nu sitter jag och pillar för pillandets skull, samt att extra detaljer förgyller bordet ännu mer!
Bordet är ju spelklart. Nu sitter jag och pillar för pillandets skull, samt att extra detaljer förgyller bordet ännu mer!
"Man tager vad man haver" 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Gammalt modellbyggarknep spm håller än. Det här bordet blir episkt!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
va han sa..Ismeno skrev: Det här bordet blir episkt!
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!