TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Olof, jag hade lite kompisar i skolan som var rätt trötta och ofokuserade. Dom fick lite fina piller av Dr. Feelgood. Pigga som attan blev dom, inte helt fokuserade, men jösses vad sällan dom behövde sova 
Mattias Lindeberg
Drick lite bärs så klarar du dig också...MITTZ skrev:Enkel lösning olof.
Fysträning, med fokus på uthållighet o kondition. Utöver det kan man lägga in gympass med fokus på bål, rygg och baksida ben.
Jag vet...enkel...kanske inte jätterolig.
Men jag kan nog sätta ihop ett vettigt program åt dig (o fler) som önskar.
Vill man uppa nivån ytterligare kan man lägga in lite kostrådgivning.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
jockelinde
- Kontakt:
Det här ger en lite annan innebörd till 'Träna inför en turnering'...MITTZ skrev: Fysträning, med fokus på uthållighet o kondition. Utöver det kan man lägga in gympass med fokus på bål, rygg och baksida ben.
Om jag gör fysprogrammet kan Pär o Mattias förstöra det med sina "kostråd"!

-
jockelinde
- Kontakt:
...å genom att först träna och sedan följa "kostråden" uppnås den ack så svårfångade balansen i 40k.
Jag ser framför mig ett träningsmontage á la Rocky. Komplett med Survivors Eye of the tiger! Olof(arna) och resten av 40k Sverige i hårdträning!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- Lottomannen
man frågar sig genast vad du har skaffat den till?MITTZ skrev:Får jag fria händer?
Jag har en ny fin oxpiska...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Koka kaffe, vispa grädde, HOT SHOT HOT SHOT HOT SHOT....
Den viktiga delen här e ju då kaffet inför, under och efter match 1, 2, 3 och 4...
Den viktiga delen här e ju då kaffet inför, under och efter match 1, 2, 3 och 4...
Har turneringen något målningskrav?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com