"That's about all i got to say about that"..
Captains Corner
Re: Captains Corner
Stört inspirerande. Den här tråden är som en låda choklad.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Elevatorlake
My mama always said that life was like miniature painting, you never know what you've got until the wash driesL3go skrev:Stört inspirerande. Den här tråden är som en låda choklad.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Haha +1Elevatorlake skrev:My mama always said that life was like miniature painting, you never know what you've got until the wash driesL3go skrev:Stört inspirerande. Den här tråden är som en låda choklad.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Tack alla!!
Jag har tröttnat i omgångar och varit och tallat på andra grejer, men jag studsar alltid tillbaka till Nidsen efter utflykter på annat håll.
Jag har ju faktiskt över åren sedan jag började med Tyranider målat ihop kring 1000p Eldar, 1000p Demoner, byggt en del terräng, renoverat en del av mina Blood Angels, målat lite annat, köpt på mig mer nytt och begagnat än vad som är hälsosamt att ha på lager samt byggt en överdimensionerad displayboard som ballade ur en aning...
Idag har jag målat plattor på golvet och börjat städa trappan från metallfärg som hamnat fel vid drybrushandet av trappstegen. (dvs målat svart på räcket)
Kultistbibliotek - WIP

Tack! Gammal kärlek vettu...Ismeno skrev:... jag är så imponerad över att du inte tröttnar på Nidsen, själv hade man varit genom 3-4 olika projekt under samma tid. (Varav inget hade blivit färdigt....)
Jag har tröttnat i omgångar och varit och tallat på andra grejer, men jag studsar alltid tillbaka till Nidsen efter utflykter på annat håll.
Jag har ju faktiskt över åren sedan jag började med Tyranider målat ihop kring 1000p Eldar, 1000p Demoner, byggt en del terräng, renoverat en del av mina Blood Angels, målat lite annat, köpt på mig mer nytt och begagnat än vad som är hälsosamt att ha på lager samt byggt en överdimensionerad displayboard som ballade ur en aning...
Jo det skulle nog blivit ännu bättre, men jag har inte dina Ninjaskills så jag tänkte inte ens i de banorna.. Kanske att jag återvänder till den i framtiden, just nu får den vara som den är.lonestar skrev:...Själv hade jag nog gjort lite mer klet runt poden vid nedslaget. Om du inte har provat så prova att micra trälim på plastic card (behöver inte vara så länge i micron). Då får man lite intressanta slem/nurgle effekter, gör det när frugan inte ser...
Idag har jag målat plattor på golvet och börjat städa trappan från metallfärg som hamnat fel vid drybrushandet av trappstegen. (dvs målat svart på räcket)
Kultistbibliotek - WIP

Skulle varit en ripper i krubban. Annars var det lite skojigt...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tänkte det först, men jesus var för hårt fastlimmad så de fick vara.Röde skrev:Skulle varit en ripper i krubban. Annars var det lite skojigt...
Det var mest ett spontant snabbt hopplock innan grejerna plockades ner, inget välgenomtänkt diorama.
Ni får vara snälla och tänka er att en ripper gror inuti jesus, och att han snart har sin Burstday!
-
Elevatorlake
Inte ofta man hör orden ripper, jesus och "för hårt fastlimmad" i samma sammahang 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets