Säljes CSM Nurgle ´sålda
Moderator: Katarsis
Re: Säljes CSM Nurgle
Tja jag är intresserad annars hade jag inte bett om bilder!
Ärligt talat, hur jävla svårt är det att bifoga ett par bilder i sin annons när den läggs upp?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder 
Jag skulle själv antagligen inte orka plocka och packa upp allt det där och ta en massa bilder om det enbart är för att stilla nyfikna blickar som ändå inte har för avsikt att eventuellt köpa dem
Jag skulle själv antagligen inte orka plocka och packa upp allt det där och ta en massa bilder om det enbart är för att stilla nyfikna blickar som ändå inte har för avsikt att eventuellt köpa dem
Ancalagon skrev:Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder
FIxat men det kommer inga bilder ändå
Säljes CSM Nurgle
Fast om någon visar intresse och skickar PM får man ju packa upp och fota allt i alla fall.???Ancalagon skrev:Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder
Fattar inte grejen
(Och förlåt för trådkapning Bagarn)