Säljes CSM Nurgle ´sålda

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

starglow

Re: Säljes CSM Nurgle

Inlägg av starglow »

Tja jag är intresserad annars hade jag inte bett om bilder!

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Ärligt talat, hur jävla svårt är det att bifoga ett par bilder i sin annons när den läggs upp?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder ;)

Jag skulle själv antagligen inte orka plocka och packa upp allt det där och ta en massa bilder om det enbart är för att stilla nyfikna blickar som ändå inte har för avsikt att eventuellt köpa dem :)

starglow

Inlägg av starglow »

Ancalagon skrev:Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder ;)

Jag skulle själv antagligen inte orka plocka och packa upp allt det där och ta en massa bilder om det enbart är för att stilla nyfikna blickar som ändå inte har för avsikt att eventuellt köpa dem :)

FIxat men det kommer inga bilder ändå :D

Användarvisningsbild
Ismeno

Säljes CSM Nurgle

Inlägg av Ismeno »

Ancalagon skrev:Ärligt talat, hur jävla svårt är det att skicka ett PM till bagarn OM man har ett seriöst intresse och vill få ett par bilder ;)

Fast om någon visar intresse och skickar PM får man ju packa upp och fota allt i alla fall.???
Fattar inte grejen
(Och förlåt för trådkapning Bagarn)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bagarn

Inlägg av Bagarn »

SÅLDA
Daniel "bagarn" Carlson

Skriv svar