Värdelöst=allt som inte är lika bra som flyrants, wave serpents, wraithknights, grav-centurions, wyverns etcRöde skrev:Seriöst? Värdelös unit?Wurrkop skrev:
Terminators utan Storm Shield.
Värdelösa units
Re: Värdelösa units
Ja det verkar vara lite så folk tänker här :SJonke skrev:Värdelöst=allt som inte är lika bra som flyrants, wave serpents, wraithknights, grav-centurions, wyverns etcRöde skrev:Seriöst? Värdelös unit?Wurrkop skrev:
Terminators utan Storm Shield.
Ja' än't bittä'!
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Sanningen och säga så finns det inte längre så många 'dead entries' i codexar numera. GW kom väl på att dåliga modeller inte säljer men tar upp lagerutrymme.
E väl bara CSM som har ett helt gäng bottennapp...
E väl bara CSM som har ett helt gäng bottennapp...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Nids har en del också, sky slashers, pyrovore, haruspex är rätt jävla kiss.
Men CSM vinner nog tävlingen för "codex med flest värdelösa enheter". Shit vad jag hoppas de får ett nytt codex iår.
Men CSM vinner nog tävlingen för "codex med flest värdelösa enheter". Shit vad jag hoppas de får ett nytt codex iår.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
För att vara det största hotet mot imperiet yadda yadda ... så suger CSM fett
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Astra militarums Taurox är rätt ordentligt kass. Sämre beväpning och sämre pansar än en chimera, färre sittplatser (kan inte ta 10-manna trupp med en IC), vapnen kan inte ändras, den är inte amfibisk, och en officer kan inte beordra innifrån. Taurox prime är betydligt bättre med fräna vapen och Fast-regeln, men den kan bara tas av arméns enda deepstrike-enhet..
Viktigaste detaljen!kodi skrev:...den är inte amfibisk.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Michael Carl
Jag blir så nöjd varje gång jag spelar med en Chimera och det finns en flod eller liknande på spelplanen.Flogger skrev:Viktigaste detaljen!kodi skrev:...den är inte amfibisk.
Har också lagt märke till CSM, typ 80% av hela codexen är ren smörja.
Så fruktansvärt tråkigt att det är plague marines och lamedrake som gäller, annars är det GTFO lixom. Varför är det alltid så att dem flesta unitsen suger pungen? Vad sysslar GW med undrar jag
Så fruktansvärt tråkigt att det är plague marines och lamedrake som gäller, annars är det GTFO lixom. Varför är det alltid så att dem flesta unitsen suger pungen? Vad sysslar GW med undrar jag
Värdelösa units
Alternativt synsätt: varför är det bara några få enheter som är kalasbrutnapatrik89 skrev:
Varför är det alltid så att dem flesta unitsen suger pungen?
Med det sagt så stör jag mig också på dålig intern och extern balans.