Den e mer eller mindre helt målad. Är typ 3 figurer som inte är målade. Alla figurer är Konverterade på ngt vis. Hand målade motiv på rhinos mm . Ni kan läsa på auktionen.
Här är lite bilder. Om ni undrar något mer kan ni ju kontakta mig via mail aggraae@hotmail.com. Mera eller snyggare bilder tex.
Med ett utropspris som ligger på inköpspris för allt (på GW, vilket ärligt talat INTE är bästa stället att köpa modellerna) kommer du få det extremt svårt att sälja armén. Du har nog bättre lycka med att få betalt i närheten av vad du verkar vara ute efter om du styckar upp den och säljer den i delar (det finns nog fler som vill komplettera sin armé och är beredda att betala dyrt för enstaka enheter än vad det finns köpare som vill ha exakt vad du har och vill betala premium-pris vad gäller begagnat).
Jag ska inte lägga någon värdering i vad du vill ha betalt men då det handlar om en del pengar så tror jag du skulle tagit dig tiden att ta bättre bilder.
Tycker det ser ut som en riktigt fin armé så tror på att sälja i klump. Kommer ge mer pengar, men vara lite svårare. Risken att sälja i delar är att du får lite enheter över som ingen vill ha.