Säljer min Nurgle Arme

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

aggraae

Säljer min Nurgle Arme

Inlägg av aggraae »

Tänkte sälja mina Nugle Marines. Läkar tradera Auktionen.

http://www.tradera.com/item/341005/2242 ... rme-malad-

Den e mer eller mindre helt målad. Är typ 3 figurer som inte är målade. Alla figurer är Konverterade på ngt vis. Hand målade motiv på rhinos mm . Ni kan läsa på auktionen.

Här är lite bilder. Om ni undrar något mer kan ni ju kontakta mig via mail aggraae@hotmail.com. Mera eller snyggare bilder tex.

Bild

Bild

trtollet

Re: Säljer min Nurgle Arme

Inlägg av trtollet »

Med ett utropspris som ligger på inköpspris för allt (på GW, vilket ärligt talat INTE är bästa stället att köpa modellerna) kommer du få det extremt svårt att sälja armén. Du har nog bättre lycka med att få betalt i närheten av vad du verkar vara ute efter om du styckar upp den och säljer den i delar (det finns nog fler som vill komplettera sin armé och är beredda att betala dyrt för enstaka enheter än vad det finns köpare som vill ha exakt vad du har och vill betala premium-pris vad gäller begagnat).

Användarvisningsbild
patrik89

Inlägg av patrik89 »

Riktigt ball armé, bra jobbat!

daskad

Inlägg av daskad »

Har sett och spelat mot denna arme! LÄTT värd 4500! Troligen top3 snyggaste som jag sett i Sverige
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Jag ska inte lägga någon värdering i vad du vill ha betalt men då det handlar om en del pengar så tror jag du skulle tagit dig tiden att ta bättre bilder.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

aggraae

Inlägg av aggraae »

Första gången jag försöker sälja ngn arme så lungt med kritik. Ska ta bättre bilder så knske folk känner priset är värt figurerna.

Men tror ni då alltså att sälja enhrt för enhet är bättre. För isf testar jag det efter denna gått ut isf.

Silvertejp

Inlägg av Silvertejp »

Tycker det ser ut som en riktigt fin armé så tror på att sälja i klump. Kommer ge mer pengar, men vara lite svårare. Risken att sälja i delar är att du får lite enheter över som ingen vill ha.

Jesper77

Inlägg av Jesper77 »

Tycker med det är en väldigt fin armé och det är synd om den inte går hålla ihop :)

keiko76

Inlägg av keiko76 »

Mycket fin armé.
Många har en åsikt om det ena och andra, speciellt priset. Denna armé med allt arbete bakom är lätt värd 4500-6000kr.

Mitt råd för att du ska få nån valuta för den enorma tid du lagt ut är ebay.
Det finns massor av spelare världen över som vill ha en färdigmålad armé.

Och ett viktigt råd, stycka inte upp din fina armé!

Lycka till!

Skriv svar