nej, det håller jag med om, och det gillar jag. och jag vill inte bidra till det där första bortseendet i onödan.DHettNeck skrev:Fast det är ju inte direkt som att metat är speciellt flyer inriktiat nu hur som (bortsett från necrons och några FMC)Halvar skrev:Jo fast om man inte vill bidra den till det metat är det inte riktigt "bara att ta egna flygare".
Nya Necrons - rykten och bilder
Re: Nya Necrons - rykten och bilder
Ja' än't bittä'!
Jag har inte införskaffat codexet än men är väldigt nyfiken: Night Schytes blev dyrare och fick sämre tesla. Men fick behålla invasion beams. Men vad händer med uniten som sitter i om den blir nerskjuten? I förra codexet hamnade ju bara gubbarna i reserve.
Funkar på samma sätt nu.Biffy skrev:Jag har inte införskaffat codexet än men är väldigt nyfiken: Night Schytes blev dyrare och fick sämre tesla. Men fick behålla invasion beams. Men vad händer med uniten som sitter i om den blir nerskjuten? I förra codexet hamnade ju bara gubbarna i reserve.
Tackar! Då är schythen fortfarande värd att ta om ni frågar mig.fredrik skrev:Funkar på samma sätt nu.Biffy skrev:Jag har inte införskaffat codexet än men är väldigt nyfiken: Night Schytes blev dyrare och fick sämre tesla. Men fick behålla invasion beams. Men vad händer med uniten som sitter i om den blir nerskjuten? I förra codexet hamnade ju bara gubbarna i reserve.
Vad har ni för åsikter om de nya detachments, och vilken formation kommer ni att spela?
Biffy skrev:Kan man få in spindeln bakom LoSblock kan nog canoptekvarianten vara riktigt guld, men det är nog mest pga wraiths statline från början.fredrik skrev:Funkar på samma sätt nu.Biffy skrev:Jag har inte införskaffat codexet än men är väldigt nyfiken: Night Schytes blev dyrare och fick sämre tesla. Men fick behålla invasion beams. Men vad händer med uniten som sitter i om den blir nerskjuten? I förra codexet hamnade ju bara gubbarna i reserve.
Tackar! Då är schythen fortfarande värd att ta om ni frågar mig.
Vad har ni för åsikter om de nya detachments, och vilken formation kommer ni att spela?
Ja' än't bittä'!
Känns som tjänstefel att inte ta en decurion för +1 på Rp - det gör ju tex immortals lika tåliga som terminators, för mindre än halva priset. Move through cover på tomb blades är ju också ruggigt bra.Biffy skrev:Tackar! Då är schythen fortfarande värd att ta om ni frågar mig.fredrik skrev:Funkar på samma sätt nu.Biffy skrev:Jag har inte införskaffat codexet än men är väldigt nyfiken: Night Schytes blev dyrare och fick sämre tesla. Men fick behålla invasion beams. Men vad händer med uniten som sitter i om den blir nerskjuten? I förra codexet hamnade ju bara gubbarna i reserve.
-
Silvertejp
Kul att ghost arken har 10 platser och warriors är minst 10. På så sätt kan IC inte åka båt. Känns som GW inte riktigt tänkt där....
- Jimmy Johansson
Bara warriors som får åka båt vad jag har hört, så det spelar ingen roll.Silvertejp skrev:Kul att ghost arken har 10 platser och warriors är minst 10. På så sätt kan IC inte åka båt. Känns som GW inte riktigt tänkt där....
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Nej samma som förut, karaktärer får också hänga på.
-
Silvertejp
Som sagt så får warriors och karaktärer åka båt, men det finns ingen plats för karaktärer.Jimmy Johansson skrev:Bara warriors som får åka båt vad jag har hört, så det spelar ingen roll.Silvertejp skrev:Kul att ghost arken har 10 platser och warriors är minst 10. På så sätt kan IC inte åka båt. Känns som GW inte riktigt tänkt där....