Skulle vara skönt att slippa måla alla kvällar på hotellet istället för spel
Söker 40k spelare i Skövde!
Söker 40k spelare i Skövde!
Jag ska jobba 20 veckor from nästa vecka där borta o tänkte kolla ifall det möjligen fanns motståndare till 40k?
Re: Söker 40k spelare i Skövde!
Jag slutade spela 40k när jag flyttade till Skövde för ett par år sedan men minns att jag kollade läget här: http://www.sugs.nu/forum/index.php
Ser inte så aktivt ut. Hade jag haft spelbord hade det nästan varit läge att damma av någon armé.
Ser inte så aktivt ut. Hade jag haft spelbord hade det nästan varit läge att damma av någon armé.
Föreningen SUGS är absolut aktiv. Är något på gång där nästan varje dag. Det bästa är nog att gå ner där på en tisdag kväll då det är öppet hus och någon kan garanterat visa dig runt då.
Tänkte mest på 40k-delen av forumet.Ozzit skrev:Föreningen SUGS är absolut aktiv. Är något på gång där nästan varje dag. Det bästa är nog att gå ner där på en tisdag kväll då det är öppet hus och någon kan garanterat visa dig runt då.
Ah vad bra att det verkar vara lite aktivt, hoppas på att kanske någon är sugen på en 40k match så att man får träning och list testande till GothCon, Fanatic och LinCon. så det blir ett stort variation på listor iaf oxå om inte annat! =) Kommer bo på lägenhets hotell för räddningstjänst som finns på Timmervägen tydligen, är det på någe sett nära föreningen eller är det bilavstånd ut dit?