ETC-uttagning
- speedfreek
Re: ETC-uttagning
Jag är faktiskt obesegrad med nio penitents...
-
Bengtsson den yngre
Man får tacka för förtroendet!
@Headwar: jag får väl hoppas att inte du eller Tobmeister byter pass innan augusti, ni två är ju mina nemisisar...
@Headwar: jag får väl hoppas att inte du eller Tobmeister byter pass innan augusti, ni två är ju mina nemisisar...
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nu är den åttonde medlemmen i laget uttagen: Andreas Cadelin (cadelin). Därmed är hela laget klart.
Nytt för i år är att man får ta med en nionde spelare i laget, som kan agera som coach och assistent samt reservspelare om det skulle behövas. Vi har valt Kasper Mecklenburg (Chasper) som kommer hjälpa laget i allmänhet, kolla hur det går i matcherna och se till att sockernivåerna och promillehalten varken blir för hög eller för låg bland spelarna, samt ersätta spelare som tvingas avbryta turneringen.
Årets landslag:
Jocke Rapp (Captain)
Johan Bengtsson
Andreas Cadelin
Joakim Engström
Anders Erestam
David Gustafsson
Pär Nordlund
Jeppa Resmark
Kasper Mecklenburg (Non-playing)
Vilka arméer alla ska spela är inte helt exakt spikat ännu, men blir inom kort. Dock gissar Gonka bättre än Tobemeister.
Nytt för i år är att man får ta med en nionde spelare i laget, som kan agera som coach och assistent samt reservspelare om det skulle behövas. Vi har valt Kasper Mecklenburg (Chasper) som kommer hjälpa laget i allmänhet, kolla hur det går i matcherna och se till att sockernivåerna och promillehalten varken blir för hög eller för låg bland spelarna, samt ersätta spelare som tvingas avbryta turneringen.
Årets landslag:
Jocke Rapp (Captain)
Johan Bengtsson
Andreas Cadelin
Joakim Engström
Anders Erestam
David Gustafsson
Pär Nordlund
Jeppa Resmark
Kasper Mecklenburg (Non-playing)
Vilka arméer alla ska spela är inte helt exakt spikat ännu, men blir inom kort. Dock gissar Gonka bättre än Tobemeister.
Starkt lag!
Tror Sverige tar hem det igen, o gör ni det inte gör jag som alla andra sporter och låssas som inget
Tror Sverige tar hem det igen, o gör ni det inte gör jag som alla andra sporter och låssas som inget
-
the godfather
att spela i ett norskt lag låter nu ännu mer lockande.Bengtsson den yngre skrev:Man får tacka för förtroendet!
då fick LBK med 2 pers i laget iaf, pepp! grattis Acad!Jocke Rapp skrev:Nu är den åttonde medlemmen i laget uttagen: Andreas Cadelin (cadelin). Därmed är hela laget klart.
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Jeppa-Ig
Jocke-Demoner
Lill Jocke-Eldar
David-Space Wolves
Den Bildsköne(Yngre om man ska vara petnoga)-Marines
Pelle-Tau/Orker
Anders-Chaos
Cadelin-Blood Angels
Weeeeee
Jocke-Demoner
Lill Jocke-Eldar
David-Space Wolves
Den Bildsköne(Yngre om man ska vara petnoga)-Marines
Pelle-Tau/Orker
Anders-Chaos
Cadelin-Blood Angels
Weeeeee
Senast redigerad av 1 jeppeapan, redigerad totalt 25 gånger.
Ska bli intressant att se vad för ost ni kan bygga från BA codexet
Alexander Merinen
- speedfreek
Den bildsköne heter inte Bengtsson och detta är den yngre.