Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Du måste väl nästan kunna göra Rotavdrag för inköpen till det här projektet? 
Eftetsom ditt senaste projekt inte är så 40k i mina ögon (ännu) så gick jag tillbaka i din tråd och har kollat på lite av varje. Du är en mycket sjuk människa. Jag beundrar dig. Än en gång vill jag tacka för en grymt inspirerande tråd. Jag hoppas du dyker upp på ex. Garagegamers i april. Jag bjuder gärna herrn på en dricka då...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Tack! 

Det kommer finns en del glasrester kvar i vissa, eller kanske alla fönster.

Hade varit kul att åka dit, har dock 2 ungar och en sambo som ofta jobbar helg. Kan man bara få allt att klaffa så ska väl inget vara omöjligt!
In the far future... får de nöja sig med enkelglas!Elevatorlake skrev:Lite konstig är du allt som till och med gör foder och fönsterbleck på ditt hus men naturligtvis konstig på ett bra sättSka du köra treglasfönster när du ändå håller på?
Det kommer finns en del glasrester kvar i vissa, eller kanske alla fönster.
Nästan, till detta huset har det gått åt en hel gipsskiva på 90cm x 240cm x 0,6cm.Ancalagon skrev:Du måste väl nästan kunna göra Rotavdrag för inköpen till det här projektet?
Tack! Man får ju utmana sig lite inför varje projekt. Kan man höja ribban från förra? Jag ska nog lyckas peta dit några skjutna guardsmen/marines innan det är färdigt.Röde skrev:Eftetsom ditt senaste projekt inte är så 40k i mina ögon (ännu) så gick jag tillbaka i din tråd och har kollat på lite av varje. Du är en mycket sjuk människa. Jag beundrar dig. Än en gång vill jag tacka för en grymt inspirerande tråd. Jag hoppas du dyker upp på ex. Garagegamers i april. Jag bjuder gärna herrn på en dricka då...
Hade varit kul att åka dit, har dock 2 ungar och en sambo som ofta jobbar helg. Kan man bara få allt att klaffa så ska väl inget vara omöjligt!
Då var man igång igen. Hemskt vad det ska vara svårt ibland att komma igång efter nån veckas uppehåll. Tösen fick en blindtarmsinflammation så man fick inte gjort så mycket under ca två veckor. Därefter tog det ungefär två veckor att komma igång igen. Men nu när kvarnen är startat så är det bara till att mala vidare.
Jag har börjat måla nedreplan innan nästa våning limmas på för att underlätta. Jag har även satt i glas i två fönster.

Jag har börjat måla nedreplan innan nästa våning limmas på för att underlätta. Jag har även satt i glas i två fönster.

- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Jag vet vad jag vill ha i julklapp... Säg upp dig från ditt nuvarande jobb och sök hos GW. Denna tråden räcker nog som CV.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Varje gång jag har kollat in den här tråden får jag lust att ta all terräng jag byggt de senaste fem åren, kasta i sopbingen och göra om det lika bra som du. 
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Jag är lite inne på Olofs linje här... jag vill ge mig själv terräng från dig i julklapp 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Tack!
Jag får hör med tomten om jag kan låna några nissar som kan bygga på dagtid.
Jag får hör med tomten om jag kan låna några nissar som kan bygga på dagtid.
-
Elevatorlake