Nya Eldar?

Har du hört det senaste från GW?
MITTZ

Re: Nya Eldar?

Inlägg av MITTZ »

Jag har sagt samma sak. Utan skölden tappar de mycket.
Fast jag har oxå svängt fram och tillbaka en del. Cover finns i överflöd. Stealth o shrouded är hyfsat vanliga. För att inte tala om holofields o taus motsv. Det behövs kanske lite ignore cover här o där? Det är väl mest tau o am som har enkel tillgång till det nu?
Förstå mig rätt nu, jag argumenterar INTE för att serpenten i dess nuvarande utformning.

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Hoppas det kommer stöd för att kunna representera olika Craftworlds precis som Space Marines kan representera olika Chapters! Gärna inbakat med möjligheten att kunna spela Corsairs och annat tufft!

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

MITTZ skrev:Bs3 kan jag lite hålla med när det kommer till guardians. Men varför ska DE ha bs4 som std?
För att de är tränade krigare som lever ett liv i konstant konflikt, inte poeter, skulptörer, osv som har fått ta upp vapen tillfälligt som i fallet med Guardians. Dessutom får bara de absolut bästa Kabaliterna delta i realspace räder, så vi talar om eliten av eliten.

Om jag inte minns helt galet så hade Guardians bara I4 förut också, för att visa att de inte var tränade för krig.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

bjorn

Inlägg av bjorn »

Yabob skrev:
MITTZ skrev:Bs3 kan jag lite hålla med när det kommer till guardians. Men varför ska DE ha bs4 som std?
inte poeter, skulptörer, osv som har fått ta upp vapen tillfälligt som i fallet med Guardians.

Om jag inte minns helt galet så hade Guardians bara I4 förut också, för att visa att de inte var tränade för krig.
Så vad du säger är alltså att 40k:s motsvarighet till Björn Ranelid är en Guardian?
Fan va coolt! :wub:

//Björn

Sassafrass

Inlägg av Sassafrass »

"Vi är krigare och poeter"

Baronen - Kaisers Testamente

Jesper77

Inlägg av Jesper77 »

Först hoppades jag på att corsairs skulle bli inbakade men sedan slog det mig att GW högst troligt inte skulle baka in någotsom de inte har plastmodeller för. Ryktena talade väl endast om avatar och jetbikes. Lite synd :(

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Det finns tydligen ett youtubeklipp som är en teaser inför helgen (eller nästa helg). Det blir Eldarer, de var tydligen inte tillräckligt bra.

Cue gubbgnällande och nävhyttande.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Codex på 160 sidor och ett gäng nya figurer verkar det som! :)

http://www.belloflostsouls.net/2015/04/ ... -wave.html
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Silvertejp

Inlägg av Silvertejp »

Finns bilder på dakkadakka nu

Skriv svar