Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Blivit färdig med Scabeiathrax och fotat honom idag.
Kolla gärna min Count the seven målarblogg. Längst ned på sid.21.
Kolla gärna min Count the seven målarblogg. Längst ned på sid.21.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Håller långt ifrån samma klass som de flesta här och har bara hållt på med wh40k i lite mer än ett år. Började med att köpa lite färdigmålat och försökt studera hur andra gjort. Nu har jag satt igång med massa egna projekt och detta är en liten del i det. En Fire raptor gunship till ett gäng renegade marines som jag håller på med. Det ingår även en knight castigator och en spartan assault tank. Men här är fire raptorn först;

sedan castigatorn;

och spartanen;

har inte kommit på hur man får bilden att visas i meddelandet och kvaliten på fotona saknar en hel del. Även att plåta figurerna har jag förståt kräver en hel del för att få bra.

sedan castigatorn;

och spartanen;

har inte kommit på hur man får bilden att visas i meddelandet och kvaliten på fotona saknar en hel del. Även att plåta figurerna har jag förståt kräver en hel del för att få bra.
Senast redigerad av 5 Jesper77, redigerad totalt 9 gång.
Det korta svaret är ett inte använda dropbox, utan t.ex. Photobucket eller liknande bilddelningstjänster.Jesper77 skrev:har inte kommit på hur man får bilden att visas i meddelandet
Det något längre svaret: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... 78#p178578
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
tackar!Katarsis skrev:Det korta svaret är ett inte använda dropbox, utan t.ex. Photobucket eller liknande bilddelningstjänster.Jesper77 skrev:har inte kommit på hur man får bilden att visas i meddelandet
Det något längre svaret: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... 78#p178578
- Lottomannen
Najs! Får vi se någon av dem på lördag?
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
1000pts match är lite i minsta laget för att ta med titaner tycker jag nog...
Men det kommer nog fler tillfällen
Men det kommer nog fler tillfällen
Blev lite igår kväll, har dock ingen aning om vilka färger jag ska köra på baserna? Ska man ha någon färg som ingår i övriga temat eller ska man försöka bryta av totalt? Vad tycker folk?
Blir något i denna stilen med färgerna. Har testat på en terminator och två marines. Tyvärr är jag knappast någon mästerfotograf och har låtit telefonen jobba...

Tyckte det blev coolt med chainbajonetten hängandes vid sidan

Blir något i denna stilen med färgerna. Har testat på en terminator och två marines. Tyvärr är jag knappast någon mästerfotograf och har låtit telefonen jobba...

Tyckte det blev coolt med chainbajonetten hängandes vid sidan

Jag gillar färgschemat. 
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Sjukt snygga orker!!!Grudge skrev:Äntligen klar med mina Jetkoptas! Puh, de är så ohyggligt detaljerade att man kan hålla på hur länge som helst - jag har inte ens brytt mig om att måla varje detalj, mycket blir bara metall...
Och så har jag även gjort klar en Trukk som stått halvfärdig hur länge som helst.
Nu ska vi se, två Deffkoptas, och en Boyz mob med en Trukk, det är ungefär 200p. Hmm, om jag fortsätter måla i den här takten kanske jag har en spelbar armé lagom til julen 2017...
Vill gärna möta på bordet!