Nya Eldar?

Har du hört det senaste från GW?
Michael Carl

Re: Nya Eldar?

Inlägg av Michael Carl »

refabricated skrev:Jo, tur att jag har en massa bikes och scatterlasers :D

Men jag tänker INTE börja rage:a innan jag har en bok i händerna. Vad internet säger ger jag inte mkt för.
Är inte allt på internet sant? :o

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Fast när folk har lagt upp bilder/videos på reglerna och profilerna känns det inte som det är ett problem att anta att det stämmer.

Men det är klart, blir serpents ospelbara och magiskolorna dåliga så är det bara jetbikes och wraithknights för hela slanten. Vilket inte är helt mongo.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Ceasar

Inlägg av Ceasar »

Video med tidningen, han zoomar skapligt så det mesta går att läsa.
https://www.youtube.com/watch?v=VhSOv3MjHE0

Alla jetbikes kan ta shuriken cannon eller scatter för 10pts o de kan vara 10 i en enhet. Säg vad ni vill men det är bra som satan.

WK har D vapen på wraithguns och svärd samt är gargantuan creature med allt vad det innebär. Spelar man deras "decurion" får man ta upp till 12 st, om man spelar satans mycket poäng dvs =)

---------------------------------------------------------------------------------------

Men det kvittar ju hur bra WK är då de flesta inte vill spela med gargantuan creatures och str D skyttevapen. Vilket resulterar i Ban. Men någonting säger mig att det helt plötsligt kommer att ändras då eldar är en poppis arme. ;)
Senast redigerad av 1 Ceasar, redigerad totalt 15 gånger.

Halvar

Inlägg av Halvar »

Är på jobbet så kan inte kolla men nog är väl LoW bara CAD och inte allied detachments? Så jag kan fullkomligt skrota tanken på att måla upp min andra i harlequinnfärgerna?
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Halvar skrev:Är på jobbet så kan inte kolla men nog är väl LoW bara CAD och inte allied detachments? Så jag kan fullkomligt skrota tanken på att måla upp min andra i harlequinnfärgerna?
Du kan ju ta hur många CADs du vill så kör på :)

Ceasar

Inlägg av Ceasar »

Inte hittat något som bekräftar att han är LoW än. Kanske ett antagande då han är gargantuan, du kan ju avvakta en vecka innan du börjar måla =)
Senast redigerad av 1 Ceasar, redigerad totalt 15 gånger.

Halvar

Inlägg av Halvar »

Men det är inte till mina eldarer utan mina skådisar.
Ja' än't bittä'!

Halvar

Inlägg av Halvar »

Ceasar skrev:Inte hittat något som bekräftar att han är LoW än. Kanske ett antagande så han är gargantuan, du kan ju avvakta en vecka innan du börjar måla =)
Ja jag har så jävla mycket ost som behöver målas innan umeå så den biten är lugn för tillfället. Jobbigt att bli övertygad att åka till ett sånt event.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Wraithknight lär ju bli bannad på ETC nu, Gud förbjude att gargantuans ska få träda fram när stompan är bannad ;)

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Flogger skrev:Wraithknight lär ju bli bannad på ETC nu, Gud förbjude att gargantuans ska få träda fram när stompan är bannad ;)
Fast dom släpper ju in IKs, så vem vet.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Skriv svar