Det är tänkt som en arméblogg och syftet är framför allt att få igång min motivation efter flera seeeega och tämligen händelselösa 40k-år.
För att boosta motivationen ytterligare har jag som mål att få färdigt armén till höstens Fantasia Fanatic. Jag har alltid varit långsam och behöver ändra på detta. Vi får se om det här löser problemet.
One word...."Slaanesh"....
Jaja, CSM må för tillfället vara en av de svagare arméerna på marknaden men kaos i mitt hjärta, jag älskar dem ändå. Dessutom har jag alltid vid armébyggen prioriterat coolhet före effektivitet.
Armén kretsar kring två teman: "fertilitet" och "känslor"...eh...precis, och det kommer att vara en mycket konverteringstung armé där varje figge är konverterad på ett eller annat sätt. Målningen återkommer jag till senare.
För tillfället experimenterar jag och övar väldigt mycket för att förbättra mina skulpteringsskillz men eftersom hösten närmar sig får man ta sig i kragen. Jag kan säga på en gång att den närmsta veckan kommer det inte bli mycket gjort. Lärare som man är så har man mycket att slutföra inför skolavslutningen med bedömning, betygssättning osv.
Först ut kommer några WIPs. Dessa är inte ännu särskilt mycket för världen men det finns mer och det är ännu mer på väg.
Jag vill också be om ursäkt för kassa bilder. Jag ska bygga en fotolåda så småningom.
Something wicked comes this way...
WIP noise marine