WarCon 2015, Ostsingel och dubbelmys!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- Lottomannen
Re: WarCon 2015, Ostsingel och dubbelmys!
När jag dubbelkollade med sambon om det funkade i planeringen att jag åkte på turnering lördag-söndag i slutet på juli så frågade hon "Men varför åker du inte på alla tre dagarna?"
Det vore ju dumt att missa denna chans, så nu undrar jag: Om jag kommer på Ostsingeln med en lista som iofs inte är snäll, men som inte innehåller 3*3 centurions i pod eller 3 wraithknights, kommer jag bara att ställa till det för resten då? Det finns ju en överhängande risk att jag blir 0-20'ad ett par ggr, och det kommer ju att ge bort en hel del poäng till de som har turen att möta mig.
Eller finns det fler som mig? Som tänker spela singel med sin dubbelmyslista + lite till.
Det vore ju dumt att missa denna chans, så nu undrar jag: Om jag kommer på Ostsingeln med en lista som iofs inte är snäll, men som inte innehåller 3*3 centurions i pod eller 3 wraithknights, kommer jag bara att ställa till det för resten då? Det finns ju en överhängande risk att jag blir 0-20'ad ett par ggr, och det kommer ju att ge bort en hel del poäng till de som har turen att möta mig.
Eller finns det fler som mig? Som tänker spela singel med sin dubbelmyslista + lite till.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Nja ställa till det är väl fel ord. Dock kanske det är värt att ha lite mer med sig så att du kanske kan byta ut en hel del så osten blir så vällagrad det bara gårLottomannen skrev:När jag dubbelkollade med sambon om det funkade i planeringen att jag åkte på turnering lördag-söndag i slutet på juli så frågade hon "Men varför åker du inte på alla tre dagarna?"
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- Lottomannen
Ysteriet är i full gång 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
-
Michael Carl
Första posten är uppdaterad med lite mer info.
Anmäler Mattias Magnusson och Johan Persson till dubbeln!
-
Michael Carl
jag spelar osten samt dubbeln med jimpan
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Magnus Andersson & Jan Svensson
vill spela dubbel mys.
vill spela dubbel mys.
Anmäler mig gärna till Ostsingeln.
Joakim Olsson
C4 Figurspel
Joakim Olsson
C4 Figurspel