Har en hel del kvar tills de är klara , dels måste jag få tag på vatten effekt och mer lizardmen delar. sen väntar jag på nästa codex då jag ej vill köpa modeller som jag sen ej kan spela med .
Welcome to the jungle
Re: Welcome to the jungle
Tackar för kommentarerna
Har en hel del kvar tills de är klara , dels måste jag få tag på vatten effekt och mer lizardmen delar. sen väntar jag på nästa codex då jag ej vill köpa modeller som jag sen ej kan spela med .
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Äntligen målat klart första suiten , nu är de bara si sådär 25 modeller kvar o måla

GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
-
Silvertejp
Den här armén blir sjukt ball, jag hade velat se Olof Esters Space lizards (space wolfs) möta de här grabbarna.
Kämpa på 
Efter att ha målat i 6 timmar idag så är alla 3 Stealth suits klara
sjukt nöjd , har ingen bra bild på dem så de får vänta .
Nästa sak att ta sig an blir min riptide
Nästa sak att ta sig an blir min riptide
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Nä, nästa sak är att visa oss ett par bilder innan ni går vidare, kan ju inte tjuvhålla på sånt godis 
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Som utlovat till @Leffegnu så kommer här lite fler bilder på mina tau ödlor. Bättre bilder kommer när partnern lånar ut sin systemkamera.

GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård
Jag tackar ödjmukast Gullberg, försöker så gott jag kan 
GoB'are
Robin Uhnegård
Robin Uhnegård