Gamers Weekend 2016
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
-
Silvertejp
Re: Gamers Weekend 2016
Ni får tänka på att Olof är en gammal man. Jag gillar också 4+1.
vafan, om Esters är en gammal man och gillar det upplägget... vad gör det mig till då? En svartpensionär?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Kommer det att finnas smärtstillande till ryggar och baksidor av lår tillgängligt efter omgång 3..?
För övrigt måste jag nu försöka lista ut hur jag ska fixa ihop Night Lordsen den här gången.
För övrigt måste jag nu försöka lista ut hur jag ska fixa ihop Night Lordsen den här gången.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Pappersbåt
Gott då vet jag, tack för svar!Boggalogg skrev:Just det där är nog en fråga för de som jobbar med mallen. Vi kommer inte göra några egna ändringar eller tillägg, utan köra mallen rakt avPappersbåt skrev:Göttans, ser fram emot detta!
Jag passar på att ställa en fråga innan den hinner försvinna i all "input" som brukar komma som ett brev på posten: Om man anger att man inte kommer slå psychic powers på malefic daemonology tabellen, godtar ni att man slipper -10 i komp för demonerna då?
Och jag skulle vilja lägga in en +1 på 4+1 matcher när jag ändå är i farten
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.
Skall bli riktigt kul! 4+1 låter hur bra som helst
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
4+1 är najs för långväga och kortväga( kommer hem hygglig tid)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jaha, jag får vika mig för massan och stanna hemma. Alternativt spela 3 + 1 och WOa sista.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Har vi tur möts vi den matchen Olof 
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jaa!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com