Samma här. Den är flexibel, men begränsad...Lottomannen skrev:Som en sidokommentar angående Wolf Priest jämförelsen så kan jag säga att jag har trott att "infantry" omfattar även Jump och jetpack. Men när jag var på turnering senast så fick jag en förklaring om att det inte var så utan att man i så fall måste välja de kategorierna separat.
Ghost Arks som transporterar karaktärer
Re: Ghost Arks som transporterar karaktärer
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Hur funkar det mot enheter där enhetstyperna är mixade? T.ex när en Jump Pack karaktär joinar en unit med Infantry.Lottomannen skrev:Som en sidokommentar angående Wolf Priest jämförelsen så kan jag säga att jag har trott att "infantry" omfattar även Jump och jetpack. Men när jag var på turnering senast så fick jag en förklaring om att det inte var så utan att man i så fall måste välja de kategorierna separat.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Jag hävdar att de är infantry. Om man tex tittar på Swoping Hawkes har de "In, J" som unit type.
Under Unit Types längst ner ser man. "Infantry = In, Jump junit = J" S. 100 codex
Hade det inte varit ett , hade jag sett det som annan unit type.
Under Unit Types längst ner ser man. "Infantry = In, Jump junit = J" S. 100 codex
Hade det inte varit ett , hade jag sett det som annan unit type.
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Det där håller SWEFAQ på att diskuterafauh skrev:Hur funkar det mot enheter där enhetstyperna är mixade? T.ex när en Jump Pack karaktär joinar en unit med Infantry.Lottomannen skrev:Som en sidokommentar angående Wolf Priest jämförelsen så kan jag säga att jag har trott att "infantry" omfattar även Jump och jetpack. Men när jag var på turnering senast så fick jag en förklaring om att det inte var så utan att man i så fall måste välja de kategorierna separat.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen