Jag förstår inte...Jonke skrev:Forgeworld har väl sagt att de ska sluta a med
Easy Comp 1.81
Re: Easy Comp 1.81
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Experimentella regler antagligen
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Ursäkta, råkade posta av misstag och så blev jag avbruten när jag editade 
Forgeworld har sagt de ska sluta med experimentella regler, ja. En PDF med regler är lika officiell som en IA-bok.
Stor det experimental på tau'naren?
Forgeworld har sagt de ska sluta med experimentella regler, ja. En PDF med regler är lika officiell som en IA-bok.
Stor det experimental på tau'naren?
Inget experimental är med i mallen, dvs de får inte spelas i Easy Comp.Jarn skrev:Vad innebär kompen för chaos knights och Kytan daemon engines? Kan man ha med sådana på komp 0 eller räknss den som en ny faction för komp?
Hur är det tänkt att Dark Harvest skall fungera? Inte alls?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Hur menar du fungera?Katarsis skrev:Hur är det tänkt att Dark Harvest skall fungera? Inte alls?
Tja, har ni läst reglerna, vart vill du att jag skall börja? Jag ser om jag kan lista allt i ordning. Vilka regler för Reanimation Protocol skall man använda (och då också en Resurrection Orb)? Vilka regler för Entropic Strike skall man använda? Vad ha en Warscythe i AP? Hur fungerar en Catacomb Command Barge som Dedicated Transport? Vad gör Sempiternal Weave? Hur fungerar en Royal Court? Vad kostar en Ghost Ark? Vad kostar en Night Scythe? Räknas Maynarkh Canoptec Scarabs som "vanliga" Canoptec Scarabs? Osv.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Kör med allt som finns i nya codexen plockas därifrån när det gäller regler, poängkostnader mm. Även Reanimation protocol. Det enda som gäller från den listan är det som är helt andra enheter/gear/regler som inte finns i nya codexen (och då inte fanns i den gamla codexen heller, dvs IA unika enhete).Katarsis skrev:Tja, har ni läst reglerna, vart vill du att jag skall börja? Jag ser om jag kan lista allt i ordning. Vilka regler för Reanimation Protocol skall man använda (och då också en Resurrection Orb)? Vilka regler för Entropic Strike skall man använda? Vad ha en Warscythe i AP? Hur fungerar en Catacomb Command Barge som Dedicated Transport? Vad gör Sempiternal Weave? Hur fungerar en Royal Court? Vad kostar en Ghost Ark? Vad kostar en Night Scythe? Räknas Maynarkh Canoptec Scarabs som "vanliga" Canoptec Scarabs? Osv.
Jävligt intressant med Flayed Ones som troops... *dregel*