Och om du badar i hotell-pool med den hatten så skall det jaga dig i resten av ditt liv.
Handling <--> Konsekvens
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Har fixat med inskickad-lista-biten, det där med betalning får Putte kolla på. Jag är inte betrodd med kontot... Och ja, det kommer finnas folk på plats på fredagen, ett gäng arrangörer som förbereder och dukar bord om inte annat.refabricated skrev:Kan ni markera i anmälningslista om ni fått in armelista och betalning? Modellen:
Olof Svensson RT - Betalat & Armelista
Per Hylander TOK - Betalat & Gubbhatt
osv.
Vidare, om man kommer upp på fredagen:
- Kommer det finnas folk i lokalen? Gissar denna frågan besvarats tidigare, men jag e lite dryg/lat.
- Kommer bastun vara igång på fredagen?
20 man nu då!Silvertejp skrev:Jag har fått ledigt från jobbet och vill vara med och leka krig med mina plastfigurer! Skickar anmälan nu.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Min komp 17 (eller 16, beror på vilken variant det blir) Night Lordlista känner sig inte direkt stenhård heller...Jonke skrev:Tänkte köra en craftworld warhost med mycket missiler, vibrocannons och 2 Phoenix lords. Komp 15. Provspelade mot sisters of battle med komp 16. Blev wipead i runda 4.. Känns lovande:p
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det löser banjopojkarna säkertDesertlord skrev:Är det för sent anmäla sig?
Ser ut som att jag kan komma iväg ändå så här i sista minuten
Som Hylander sa, det löser vi alla gånger.Desertlord skrev:Är det för sent anmäla sig?
Ser ut som att jag kan komma iväg ändå så här i sista minuten