Kul att du gillar den och tack för den positiva feedbacken!Jacobi skrev:Den där posen är fantastiskt läcker, du har verkligen lyckats få modellen att se levande ut! Tycker standard-impknightsen ser ut att ha ws 1, men din knight verkar kunna kriga på riktigt!
Håller redan på att fundera på hur min castigator ska poseras och förslag mottages tacksamt. Jag har redan en liten idé men jag har inte provat den än så det är fortfarande öppet.
Tack och kul att du gillar denIambroborn skrev:Gryyyyyyymt snygg!!!
Det tycker jag absolut att du ska göra! Det är ganska bra med leder på den så jag tror det är relativt enkelt att t.ex. använda halva armen och sätta dit orkvapen istället för deras vanliga, byta ut huvudet eller bara limma dit en jätteunderkäke och kanske byta något ben mot något mer orkigt.Grudge skrev:Mycket snygg! Blir lite sugen på att göra en looted knight...
Tänkte att eftersom det var något konstigt som inte var en akrylfärg så hade du förmodligen provat detIsmeno skrev:Nix, har inte testat rub. Du får pröva först!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag håller på att kolla vart man kan få tag på det där, recension kommer om jag lyckas.