Livesändning från Las Vegas Open
-
Elevatorlake
Re: Livesändning från Las Vegas Open
Jag tänkte nog också försöka se någon match ikväll.
Någon som sett hur det gått för lawrence från tabletop tactics?
Någon som sett hur det gått för lawrence från tabletop tactics?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Vi ska bara käka frukost så ska vi gå in och kolla på matcherna.
-
Elevatorlake
Något säger mig att du inte befinner dig i CET?leidstedt skrev:Vi ska bara käka frukost så ska vi gå in och kolla på matcherna.
Nej. Vi är tre som representerar Sverige. Vi har inte haft någon chans.
-
Elevatorlake
Får man fråga vad det var som ställde till det för er?leidstedt skrev:Nej. Vi är tre som representerar Sverige. Vi har inte haft någon chans.
-
Gonka Koff
Det var som fan! Jag minns att jag hörde nåt om det på TTT, man jag antog att det inte blivit nåt eftersom jag inte hört nåt mer. Nu måste ju banka på stora trumman och basunera ut vad ni håller på med! Det ju stört kul att svenskar är med och köttar därborta.leidstedt skrev:Nej. Vi är tre som representerar Sverige. Vi har inte haft någon chans.
Jag KRÄVER battle- och reserapporter från er när ni kommer hem! Och snälla, -kan ni göra ert bästa för att se till att Nick kommer överlevande hem från Vegas? jag är fan orolig på riktigt för den stackars dåren.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Ok. Finalborden är avskärmade. Svårt att se hur det går.
-
Gonka Koff
Om jag fattat saken rätt så är Brad Chester ute, kan du vara bussig och hälsa honom från Henrik och ge honom en klapp på axeln och säga att jag hejjade på honom? (Brad är den kortaste och den bredaste killen på stället
)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Finns flera bra sätt, ett stabilt för imperium är rapier quad mortars, annars komma upp i ansiktet är du i bublan så täcks dina gubbar med samt att skjuter du på andra i bublan får de ej skydd.Nurgle skrev:Hur spöar man en void shield på bästa sätt då?
Ja släng upp en post med bilder, vi hade några här som var väldigt sugna på att åka men blir nog först nästa LVO.
Jacob Ekekrantz- Games of Westeros
Mer ITC åt folket!
Mer ITC åt folket!
-
Gonka Koff
Nu får ni se upp, jag har skickat Brad efter er!