GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!
Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!
Finns det datum på när det kommer?
27 februari. Vilket sannolikt är preorder och så släpps det en vecka senare.Konfa skrev:Finns det datum på när det kommer?
Noterade just att bikern inte står på en bikerbas, utan på en oval bas. Kan det vara ett tecken på hur bikes kommer att basas i framtiden? Eller är det bara den basen som någon hittade inför fotograferingen?
Reglerna börjar läcka ut på de vanliga ställena nu, bl.a Dakka har WD-scans med 40k-regler för både marines och kultister.
Aha!OhmanJ skrev:Reglerna börjar läcka ut på de vanliga ställena nu, bl.a Dakka har WD-scans med 40k-regler för både marines och kultister.
Har du en länk... Hittade inget.
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Sån jävla snygg broodlord. Måste ha 6st...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Här är en sammanfattning för Deathwatch: http://www.belloflostsouls.net/2016/02/ ... rrive.htmlbenmannen skrev:Aha!OhmanJ skrev:Reglerna börjar läcka ut på de vanliga ställena nu, bl.a Dakka har WD-scans med 40k-regler för både marines och kultister.
Har du en länk... Hittade inget.
Relevant info i Dakka-tråden börjar ungefär här och fortsätter på de följande sidorna: http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 71862.page
...a friend of his. He asked me to meet him here.Kaptenen skrev:Själv tänker jag mest på "Are you Gozer?" när jag läser hans namn..
- NilssonHarHund
Det här att blood ravens librarian har VIDYA skrivet på sitt vänsterben. Metahumor.

- stormshaft
Metahumor?
Jag skulle väl kalla det för snygg mytologi-pik, eller betyder det något annat än "knowledge" på sanskrit?
Edit: Själv får jag en väldig lust att bygga ett eget "Tyranid Attack" fast med snygga modeller istället för det våldsamt fula skitet som ingick i den lådan (jämfört med dagens figurer alltså).
Jag skulle väl kalla det för snygg mytologi-pik, eller betyder det något annat än "knowledge" på sanskrit?
Edit: Själv får jag en väldig lust att bygga ett eget "Tyranid Attack" fast med snygga modeller istället för det våldsamt fula skitet som ingick i den lådan (jämfört med dagens figurer alltså).