Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Härlig färg de fått, nästan lysnade orange-ish, me like =)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Tack! Det är det som är tanken.Leffegnu skrev:Härlig färg de fått, nästan lysnade orange-ish, me like =)
Riktigt snygga
Ser fram emot att möta dem!
Nice!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack Ismeno!
fick skriva om listan lita när wulfen boken kom ut och järnprällarna blev HQ men det blir säkert bra.
Yes! Förhoppningsvis så får jag klart de andra två inatt så dom är redo till söndag!!Nurgle skrev:Riktigt snyggaSer fram emot att möta dem!
fick skriva om listan lita när wulfen boken kom ut och järnprällarna blev HQ men det blir säkert bra.
Sköna!
Obligatoriska armé uppställningen inför match idag.

Blir en mysig vargstjärna med libbe conclave och en dakka Knight som håller back field. Nu ska vi se hur mycket bättre järnprällarna blev för 25 poäng extra.
Har ingen aning vad Nurgle ställer upp med för motstånd men gissar på någon form av blåmögelost

Blir en mysig vargstjärna med libbe conclave och en dakka Knight som håller back field. Nu ska vi se hur mycket bättre järnprällarna blev för 25 poäng extra.
Har ingen aning vad Nurgle ställer upp med för motstånd men gissar på någon form av blåmögelost
Nice. Om du skulle få för dig att vilja byta flaggorna bak på bikes så har jag flaggor från Venomkittet som jag inte kommer använda.
Gött på pre-game bilder. Vore kul och se en post-game bild också...
Gött på pre-game bilder. Vore kul och se en post-game bild också...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.