Angående post-game bilder så kan jag nog lova det. Vi brukar vara ganska duktiga på att fota
Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Tack Roger, vadå tycker du inte mina plasticard banér är det snyggaste denna sidan om Polstjärnan? Skämt o sido skulle jag gärna ta tre sånna om du har kan rota lite i brorsans bitz låda efter några drönare till dig för besväret.
Angående post-game bilder så kan jag nog lova det. Vi brukar vara ganska duktiga på att fota
Lite bilder från söndagens förnedring tabelad runda 5. Nurgle hade en stabil lista som skjuter alldeles förmycket!
Höjdpunkter under matchen var:
Ett tolv tums charge som antagligen höll griparna vid liv en extra runda
När närstrids knighten slår ihjäl skytte knighten bara för att själv dö och lämna ett stort hål på spelplanen.
När jag skulle ta bort en av Nurgles sprängda poddar och den ramlar i tusen bitar. Tydligen tycker han att färg är ett bra lim....

Höjdpunkter under matchen var:
Ett tolv tums charge som antagligen höll griparna vid liv en extra runda
När närstrids knighten slår ihjäl skytte knighten bara för att själv dö och lämna ett stort hål på spelplanen.
När jag skulle ta bort en av Nurgles sprängda poddar och den ramlar i tusen bitar. Tydligen tycker han att färg är ett bra lim....

Tack för kul match och bra sparring! Kul att få se två knights gå lös på varandra. Första gången för mig
Angående podden så är de gjorda för mina delikata kontoristfingrar, inte stora, starka väktarnävar
Nu kan jag dock måla upp den komplett innan jag limmar ihop den igen = mycket enklare.
Angående podden så är de gjorda för mina delikata kontoristfingrar, inte stora, starka väktarnävar
Snice med så mycket ljusa figurer. Alldels för många spelplaner (imo) tenderar vara alldels för mörka så en knappt ser vart alla units gömmer sig.
Alltid roligt se knights göra upp mot varandra / clash of the titans :)
Alltid roligt se knights göra upp mot varandra / clash of the titans :)
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Då det vankas rauk n rumble i höst och brorsan insisterar att köra demoner så är det väl bara att damma av de gamla elak marinerna, det skulle kännas väldigt fel att köra loyalist mariner med demoner.....
Det första steget är att bygga ihop en andra demon prinsessa. Jag har haft delarna till henne sedan innan min dotter ens var påtänkt men har inte haft anledning att prioritera ihop byggandet av henne.
Men så ikväll spenderade jag en dryg timme och fick ihop grunden.

Det kom även en trevlig låda på posten idag, har velat ha den här modellen länge men aldrig kunnat berättiga att köpa den, så istället övertalade jag brorsan att köpa den till sin armé!

Och sist men inte minst beställde jag ett gäng lag tärningar till mig och brorsan.

Det första steget är att bygga ihop en andra demon prinsessa. Jag har haft delarna till henne sedan innan min dotter ens var påtänkt men har inte haft anledning att prioritera ihop byggandet av henne.
Men så ikväll spenderade jag en dryg timme och fick ihop grunden.

Det kom även en trevlig låda på posten idag, har velat ha den här modellen länge men aldrig kunnat berättiga att köpa den, så istället övertalade jag brorsan att köpa den till sin armé!

Och sist men inte minst beställde jag ett gäng lag tärningar till mig och brorsan.

En sån tjockis har jag målat... kolla min gamla tråd Count the seven sid.21 för inspiration. 
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Var inne där och kikade nästan direkt efter jag hade packat upp honomRöde skrev:En sån tjockis har jag målat... kolla min gamla tråd Count the seven sid.21 för inspiration.
Och nu delar den lilla busen säng med mig. Kärlek vid första ögonkastet 

Grymt bra jobbat på den Röde! Hoppas denna blir lika söt 
-
Elevatorlake
Den där GUO:n måste vara en av de roligare modellerna som finns att måla. Kul att få måla så många olika versioner av gore på samma modell 
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets