Captains Corner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Lottomannen

Re: Captains Corner

Inlägg av Lottomannen »

Det har sagts innan, men det här bygget är så häftigt!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

leidstedt

Inlägg av leidstedt »

Episkt!

Användarvisningsbild
Naz87

Inlägg av Naz87 »

Kaptenen skrev:
Jag hade inte sett en sådan här lampa på riktigt innan, ganska häftig måste jag säga!
Akta dig försatt nudda den med någon ledande metall typ en nyckel kan brännas lite; )

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Lottomannen skrev:Det har sagts innan, men det här bygget är så häftigt!
leidstedt skrev:Episkt!
Tack! :D

Naz87 skrev:Akta dig försatt nudda den med någon ledande metall typ en nyckel kan brännas lite; )
Vill inte prova.. :roll:
Men effekten när man sätter fingret på den är ball!

Tisdag 22a Mars 2016

Sakta men säkert så... grusade hela rasket i söndags, igårkväll målade jag svart.
Trälim, grus och färg ger en ganska stryktålig yta även om det är skumplast under på en del ställen!
Kanske hinner börja drybrusha ikväll!

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Onsdag 23e Mars 2016

Dags att prova något nytt!
Jag känner mig inte riktigt bekväm med att spamma den här sidan med alla små updates, det känns lite attention-whoreigt att berätta om små dagliga framsteg på stora Svenska40k.se, väldigt många här gör små dagliga framsteg, jag är inte speciell med att göra det.
Men jag vill berätta, och jag vill ha dialog!

Så jag tänkte prova att ha en blogg på Facebook, vilket blir En Tråd To Rule Them All för mig! :)
Jag lägger Tyranidbilder i ett Tyranidforum, terrängbilder i ett terrängforum, skriver i grova drag om det mesta här och lägger upp mycket i vår förenings grupp och skriver även på vår lokala butiks sida.
Olika följare och diskussioner på alla sidor, vilket är väldigt roligt, men det börjar bli väldigt rörigt i huvudet.

Har jag en helt egen blogg kan jag spamma hur mycket jag vill, det är ju hela poängen! :mrgreen:
Sen kan jag hålla mig till att lägga upp färdiga projekt på de forum jag är med i.
Eftersom jag vill behålla kontakten med några sköna hobbyister jag lärt känna från runt om i världen så ska jag skriva på engelska på min nya Blogg, det är inte av storhetsvansinne, snarare tvärtom, jag har några få internationella vänner som jag vill ska kunna förstå vad jag postar.
Även om det bara blir några få som följer den sidan så kommer det att vara kul att samla allt på en plats!
Jag hoppas det blir bra, besök gärna mig där också om du vill följa mitt 40k-hobbyande närmare inpå livet och med tätare uppdateringar än här!

Bild
(bilden är en länk dit)

Användarvisningsbild
Grudge

Inlägg av Grudge »

Coolt. Gilla. :tummeupp:

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Grudge skrev:Coolt. Gilla. :tummeupp:
+1

Sent from my iPhone using Tapatalk

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Tack! :) Redan några följare där, kul!

Det går fortsatt framåt med mitt bräde, jag är minsann snart klar!
Lite bilder efter senaste tidens pyssel:

Bild
Alla 3 templens terrasser är klara nu! Jag la till en liten trappstege, förlängde en hängbro och byggde så att det går att kuta mellan terrasserna och templen!

Bild
Vy från The Gate of the Dead mot The Infinity Orb

Bild

Bild
I rörelse (klicka)

Lite klipp från själva byggandet kan ni numera hitta på min nya 40k-videoblogg på Facebook:

Bild
Bilden är en länk

Användarvisningsbild
stormshaft

Inlägg av stormshaft »

Jag hoppas du fortsätter lägga ut dina alster här för oss som inte använder facebook. :) Så vi också kan njuta av dina (smått galna) projekt. :)

Edit: Och i och med det så insåg jag nu att du inte låst din blogg till att man måste vara inloggad där, så jag kan visst kolla på alla coola grejor. :)

Uhnis

Inlägg av Uhnis »

WOW!
Man blir så sugen på att starta sina egna terräng projekt när man ser ditt arbete.
Nästan så man villa ta med sina nids och åka ut till ön i sommar ;)
GoB'are

Robin Uhnegård

Skriv svar