Projektet är mycket ambitiöst och tekniskt väl utfört, jag tycker bara att det är tråkigt om det ska falla på detaljer som dojor...
(Sen är jag oerhört skeptisk till lampor i modeller, men det är min alldeles egna åsikt.)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Jo jag har också tänkt att det kanske inte blir orkiskt nog... Men jag tänker att färgen kanske löser det... Sen var ju kängor en väldigt bra ide. Ska se om jag klarar av att green-stuffa till detSerpent skrev:Jag tycker att det ser väldigt mycket ut som en Demonprins med ett Orkhuvud på. Benen är för knasiga, helt enkelt. (Jag har byggt om en demonprins för att ha "mänskliga" ben istället för kycklingvarianten.) Ett par rejäla dojor kanske skulle hjälpa upp? Då döljer du klorna men får mer kängpunkarkänslan som Orkerna ju har lagt sig till med.![]()

På tok för stor... ca 90mm. Men jag tycker att den behöver vara så stor för att fungera. Den som borde vara till en warboss hade inte gått ändåRöde skrev:Diameter på basen.?