Titan legions

Har du hört det senaste från GW?
MiniMajs

Re: Titan legions

Inlägg av MiniMajs »

Så kan man också säga när argumenten tryter. :)

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

MiniMajs skrev:Så kan man också säga när argumenten tryter. :)
Men käre värld, är det nån slags debatt-tävling?

Kan bara konstatera att vi är ett gäng gubbs som kommer fortsätta spela Epic som vi gjort i många år, vi kommer inte spela "nya" Epic. Hade det varit samma skala hade vi säkert gjort det. Nu går våra pengar till andra tillverkare än GW. Hajar du läget?

Halvar

Inlägg av Halvar »

Ismeno skrev:

Kan bara konstatera att vi är ett gäng gubbs som kommer fortsätta spela Epic som vi gjort i många år, vi kommer inte spela "nya" Epic. Hade det varit samma skala hade vi säkert gjort det. Nu går våra pengar till andra tillverkare än GW. Hajar du läget?
Join the awesome side of hawk wargames :)
Jag menar, qnnars finns det väl knappt något skoj att göra när du kommer till dalarna förutom att prata skit, vilket du kan göra samtidigt.
Ja' än't bittä'!

MiniMajs

Inlägg av MiniMajs »

Ja, din ilska mot det nya spelet har framgått med all tydlighet. Min replik var helt enkelt ett lättsamt svar på när du slutade komma med sakliga ståndpunkter till spelet och istället började med dryga kommentarer kring min person. ;)

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Halvar skrev:
Ismeno skrev:

Join the awesome side of hawk wargames :)
Jag menar, qnnars finns det väl knappt något skoj att göra när du kommer till dalarna förutom att prata skit, vilket du kan göra samtidigt.
:D
Sweet!

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

MiniMajs skrev:Ja, din ilska mot det nya spelet har framgått med all tydlighet. Min replik var helt enkelt ett lättsamt svar på när du slutade komma med sakliga ståndpunkter till spelet och istället började med dryga kommentarer kring min person. ;)
Jag tycker att beslutet att byta skala är dåligt. DU agerar som om jag kallat din mamma för sprutluder.
Varför kan du bara inte köpa det faktum att många gamla Epic-fan tycker bytet av skala är korkat?

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Tycker "Yodrin" sammanfattar läget väl;
http://www.bolterandchainsword.com/topi ... new-scale/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Inlägg av NilssonHarHund »

Av nyfikenhet på småskalespel, var både warmaster och Epic 6mm, eller var de olika?

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

NilssonHarHund skrev:Av nyfikenhet på småskalespel, var både warmaster och Epic 6mm, eller var de olika?
Warmaster var större, typ 10mm kanske?

MiniMajs

Inlägg av MiniMajs »

Ismeno skrev:
MiniMajs skrev:Ja, din ilska mot det nya spelet har framgått med all tydlighet. Min replik var helt enkelt ett lättsamt svar på när du slutade komma med sakliga ståndpunkter till spelet och istället började med dryga kommentarer kring min person. ;)
Jag tycker att beslutet att byta skala är dåligt. DU agerar som om jag kallat din mamma för sprutluder.
Varför kan du bara inte köpa det faktum att många gamla Epic-fan tycker bytet av skala är korkat?
Om du tycker man agerar som att man blivit jättestött om man skriver "så kan man skriva om argumenten tryter. :)" ja du då vet jag inte hur du reagerar när någon blir upprörd.
Varför kan inte DU bara köpa det faktum att de bytt skala helt enkelt? Ingen mängd gnällande på diverse forum kommer ändra på det faktumet. ;)

Skriv svar