Målade även upp baserna på de vargar som saknade
Plus provade att måla upp några av GWs nya baser så de matchar resten av min armé.
Tyckte dom blev helt okej och man kan inte klaga att förmycket på gjutningen för 4 spänn styck

Jag följer i dina fotspår. Böjde nålj*veln genom att tappa den i strukturmattan så udden fastnade och såg ut som en fiskekrok. Surt :/Naz87 skrev:Fick lite gjort idag. Lyckades med den otroligt korkade bedriften att böja nålen i min airbrush här om dagen, men lyckades böja tillbaka den hjälpligt så den åtminstone går att lägga grundfärgerna med.
Det är ju mina otrolig hobbyskillz du ska ta efter inte mina über korkade misstag :pNurgle skrev:Jag följer i dina fotspår. Böjde nålj*veln genom att tappa den i strukturmattan så udden fastnade och såg ut som en fiskekrok. Surt :/Naz87 skrev:Fick lite gjort idag. Lyckades med den otroligt korkade bedriften att böja nålen i min airbrush här om dagen, men lyckades böja tillbaka den hjälpligt så den åtminstone går att lägga grundfärgerna med.
Ahaaaa, visste att det var nåt jag gjorde i fel ordningNaz87 skrev: Det är ju mina otrolig hobbyskillz du ska ta efter inte mina über korkade misstag :p
http://airbrushshop.daveart.com/
Beställde en ny härifrån fick hem den på ett par dagar
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tack alltid trevligt med dina glada tillropIsmeno skrev:Snyggt jobbat!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja dom var perfekta behövde bara fixa baserna lite för att matcha arménSerpent skrev:Kul att se att mina gamla vargar får vara med och leka igen!