Är powern en blessing eller malediction ?
Det verkar som GW missat detta...
Har Swefaq-gruppen diskuterat detta ? Det kan ju bli visst gnäll på turneringar i närtid kan jag tänka... om det inte fixas in i Swefaq lite snabbt!
shroud of deceit
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: shroud of deceit
Du får gärna citera spellen i sin helhet. Vart kommer den ifrån?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det är Cycloipa Cabals psychic power (nya Puppet Master).
Det är ju väldigt tydligt att den targettar en fiendeenhet, så vad mer finns det för problem?
Det är ju väldigt tydligt att den targettar en fiendeenhet, så vad mer finns det för problem?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ok ! Då måste det vara en malediction !
Det spelar roll ! Om det inte vore det så hade man inte fått använda psychic levels och liknande som försvar...på dispel.
Det spelar roll ! Om det inte vore det så hade man inte fått använda psychic levels och liknande som försvar...på dispel.
kommer kanske ihåg fel, men får man inte +1 på slaget vid bättre Psyc lv på affected unit... dvs. har inte så stor betydelse hur effekten hamnar på fienden.kraftman skrev:Ok ! Då måste det vara en malediction !
Nej, precis; allt som behövs är att du är "the target unit". Spelar ingen som helst roll vad det är för typ av Psychic Power.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Tack för snabbt svar !
Jag råkade se en tråd om det någonstans på nätet och blev osäker på om det måste stå malediction....
Jag råkade se en tråd om det någonstans på nätet och blev osäker på om det måste stå malediction....