Once you go black... - En Dark Eldarblogg
Re: Once you go black... - En Dark Eldarblogg
Snyggt jobbat!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
naturalselect
stort grattis!! 
Väldigt sadoalviskt, att smyga sig fram och sno priset utan att ens arr märkte det.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Haha.Serpent skrev:Väldigt sadoalviskt, att smyga sig fram och sno priset utan att ens arr märkte det.
Nej det var snarare såhär igen:
Lita aldrig på en Östgöte!
De är sneaky! De försökte dela ut priset till en lokal DE spelare! Snyggt försök måste jag säga!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Arrangören läste av någon anledning upp resultatlistan för softscore (där jag kom etta). Oklart om han läste fel lista eller inte hade någon sammanställning av totalen tillgänglig.
Fick inte med mig några poäng när jag mötte Astra- listan som kom etta på spelmomentet (4 Wyvern var lite jobbigt när man spelade DE), vilket resulterade i att jag hamnade i mitten av tabellen där.... inte tillräckligt för seger totalt (men väl en andraplats).
Benmannens två andraplatser räckte dock gott och väl till för en rättvis totalseger.
Fick inte med mig några poäng när jag mötte Astra- listan som kom etta på spelmomentet (4 Wyvern var lite jobbigt när man spelade DE), vilket resulterade i att jag hamnade i mitten av tabellen där.... inte tillräckligt för seger totalt (men väl en andraplats).
Benmannens två andraplatser räckte dock gott och väl till för en rättvis totalseger.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Kan du posta din DE lista? Vore skoj att se vad du spelade...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
-
Iambroborn
De vann jag med på LBK 29Iambroborn skrev:Målet är ju dock att dunka in Quins på pallplats
Två förstaplatser i rad alltså i Linkeboda med olika typer av spetsöron
Va fan...benmannen skrev: Lita aldrig på en Östgöte!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.