Gamers Weekend 2017 27-29/1
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
-
KaptenFunck
Re: Gamers Weekend 2017 27-29/1
hur ska man lyckas med den här kompen?:P jag som hade svårt att klara mig inom ramarna sist när gränsen var 5!!
Johan Asplund vill spela och basta!
Edit: Oj, skulle visst anmäla sig på mail. Jaja, nu VET ni iaf
Går det ordna grudgematches? Kjelle, jag tittar på dig!
- Spell Familiar
Inga Named alls? Då kan jag ju inte köra Ahriman och söner... Får tänka om.
Men om inget oförutsägbart händer så kommer jag (synd att mff var samma helg men efter ÖSM kommer jag vara mer sugen på myspysspel och öl).
Men om inget oförutsägbart händer så kommer jag (synd att mff var samma helg men efter ÖSM kommer jag vara mer sugen på myspysspel och öl).
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
åh kramarSpell Familiar skrev:Inga Named alls? Då kan jag ju inte köra Ahriman och söner... Får tänka om.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag antar utmaningen! Under förutsättning att det tar slut i den rundan jag villAsplund skrev:Johan Asplund vill spela och basta!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
Flygmaskin
Gamers Weekend 2017 27-29/1
Anmäld!
Jag vill inte spela när Asplund och Kjelle ska grudgea. Jag vill sitta bredvid med en öl och titta på spektaklet.
Jag vill inte spela när Asplund och Kjelle ska grudgea. Jag vill sitta bredvid med en öl och titta på spektaklet.
Människomat, till exempel spannmål.
- Spell Familiar
+1Flygmaskin skrev:Anmäld!
Kan vi inte göra det till en grej. Putte och Mattias kan ha tutu(balettkjol) och pompoms och vara hejarklacksledare för vars en sida!
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
-
patrik thoren
Spell Familiar skrev:+1Flygmaskin skrev:Anmäld!
Kan vi inte göra det till en grej. Putte och Mattias kan ha tutu(balettkjol) och pompoms och vara hejarklacksledare för vars en sida!
Å är rätt sugen på detta!!
-
Flygmaskin
Skippa match 4 för allmänheten och låt det bli en publikmatch mellan Kjelle och Asplund!
Förväntar mig en expertkommentator, öl i plastglas och analytiker med en kul tv-slips.
Förväntar mig en expertkommentator, öl i plastglas och analytiker med en kul tv-slips.
Människomat, till exempel spannmål.
Gustav Andersson anmäler sig!
Hoppas på att det går att spela Skitarii
Hoppas på att det går att spela Skitarii