Traitor Legions och Imperial Agents

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake

Re: Traitor Legions och Imperial Agents

Inlägg av Elevatorlake »

De kanske slår ihop alla dessa factions till en och samma codex så man kan ta t.ex. grey knights, sisters of battle och inquisition i samma lista eller till och med samma cad? Som i gamla daemon hunters men med många fler factions?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
XecrNist

Inlägg av XecrNist »

sefiii

Inlägg av sefiii »

Jag blev så glad när jag såg det här. Jag har inte spelat CSM så länge, är det här cykeln jag hör om?

hopp
förvåning
sorg
uppgivelse
DEAMONS

jag är ändå försiktigt optimistisk.
http://icantpaint40k.blogspot.se/

See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.

Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Riktigt lovande rykten för mina små sadister. Hit&Run (på Warlord Trait) och en 2+rustning? Gudarna måste vara tokiga... :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Death guards såg roliga ut om det där stämmer. Fearless, fnp och relentless till alla modeller med votlw, deras detachment ger reroll 1or på fnp och stealth på alla skott från modeller >18" bort.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Kanske går att spela sin 30K armé i 40K så småningom då... men det tror jag knappast...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Röde skrev:Kanske går att spela sin 30K armé i 40K så småningom då... men det tror jag knappast...
Listbyggandet lär väl fortsätta vara helt annorlunda men som en cad borde du väl kunna köra de? Åtminstone med lite proxande.

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Om ryktena stämmer ser det alltså ut som att death guards kan få fearless bikers med objective secured, t6, fnp med reroll på ettor och stealth på skott från mer än 18" bort.

Hur är det nu igen, stackar stealth med jink?

För att inte tala om objective secured havocs med fnp, fearless, fyra plasmor och relentless så de kan charga efter att ha skjutit rapid fire med sina plasmor? Och man kan ge de t5 också med mark of nurgle. Och just ja, de får också stealth så på skjutning >18".

Fan, jag som inte ville starta en till armé...

Asphyxate

Inlägg av Asphyxate »

Elevatorlake skrev:Om ryktena stämmer ser det alltså ut som att death guards kan få fearless bikers med objective secured, t6, fnp med reroll på ettor och stealth på skott från mer än 18" bort.

Hur är det nu igen, stackar stealth med jink?

För att inte tala om objective secured havocs med fnp, fearless, fyra plasmor och relentless så de kan charga efter att ha skjutit rapid fire med sina plasmor? Och man kan ge de t5 också med mark of nurgle. Och just ja, de får också stealth så på skjutning >18".

Fan, jag som inte ville starta en till armé...
Jag väntar på fler nya modeller innan nåt startas jag! ;)

Skriv svar