Cool, du får posta resultatet. Gäller att tänka lite annorlunda mot akrylmålning.Elevatorlake skrev:Gå loss är nog att överskatta det en aningIsmeno skrev:Elevatorlake skrev: Finns ju onekligen mycket inspiration inom gunpla också även om deras mecha inte är 100% min smak.
Absolut.
Håller med, är inte förtjust i stilen, men man kan alltid få idéer till sina egna alster. Har du tänkt gå loss på lackfärger alltså?Jag gillar att prova olika tekniker och blev inspirerad av dina och hans alster så jag beställde ett tiotal färger (och köpte en andningsmask på clas ohlson
) och tänkte prova på en modell för skoj skull.
Risken att jag skulle börja penselmåla warlorden är nog liten
Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
-
Elevatorlake
Beror på hur det går. Ser du inget om det så vet du att set gått åt skogenIsmeno skrev: Cool, du får posta resultatet. Gäller att tänka lite annorlunda mot akrylmålning.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Elevatorlake skrev:Beror på hur det går. Ser du inget om det så vet du att set gått åt skogenIsmeno skrev: Cool, du får posta resultatet. Gäller att tänka lite annorlunda mot akrylmålning.
Har fått färg på ryggplåten, dekaler på, oljewash och satt ihop hela härligheten-puh. Nu får den torka nån vecka eller så, sedan blir det mer vädring med oljefärger och fixa till washen. Ska börja på benen under tiden.

Tack mannen!Röde skrev:Överjävligt skicklig är du...
-
Iambroborn
-
Elevatorlake
Fantastisk! Snyggaste knighten jag sett!
Tackar!Iambroborn skrev:Så jävla grym
Finns ju en och annan hoppande rackare ock.Elevatorlake skrev:Fantastisk! Snyggaste knighten jag sett!
-
Elevatorlake
Tackar men målningen på din är något i hästväg!Ismeno skrev:Finns ju en och annan hoppande rackare ock.Elevatorlake skrev:Fantastisk! Snyggaste knighten jag sett!