Gamers Weekend 2017 27-29/1
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
-
Flygmaskin
-
KaptenFunck
Re: Gamers Weekend 2017 27-29/1
Hur snart börjas det kolla subkomp? jag har satt ihop den "snällaste" listan jag kan med dom modellerna jag har, jag hamnar inom gränsen 17-20 på swekompen, men om subkompen får för sig att buttfucka min lista som på summerfight senast så kommer jag inte kunna spela, hade varit bra om man kunde få det kontrollerat relativt snart så man kan planera!
Subkomp sker i förhållande till de andra listorna, därför är det svårt att säga exakt hur din komp kommer bli. Skicka listan via PM till mig så snabbkompar jag den 
Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
-
KaptenFunck
sådär Trulsante, jag har skickat listan i ett pm!
Jag har fått OK från Kerstin och ska nu snickra ihop en lista med Night Lords.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tänk på att Traitor Legions inte är inne i kompmallen än!Serpent skrev:Jag har fått OK från Kerstin och ska nu snickra ihop en lista med Night Lords.
Jag fick ju ett "JA!!!" av Thorén innan, så jag får göra en CSM-kompad NL-lista och hoppas på att subkompen gör resten.fauh skrev:Tänk på att Traitor Legions inte är inne i kompmallen än!Serpent skrev:Jag har fått OK från Kerstin och ska nu snickra ihop en lista med Night Lords.
Är det okej, arret?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Subkomparna har god koll på vad som är kung och pung i Traitor's Hate. Night Lords i synnerhet 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Även Legions, då ska det byggas!Trulsante skrev:Subkomparna har god koll på vad som är kung och pung i Traitor's Hate. Night Lords i synnerhet
CSM-listor spelar med vanliga Tactical-leken, eller hur?
Får ju inte spela Traitors Hate eftersom det är ren CAD och Traitor Legions är borta eftersom den inte är med i komplistan än.
Får ju inte spela Traitors Hate eftersom det är ren CAD och Traitor Legions är borta eftersom den inte är med i komplistan än.