Helt enig! Fy fan vad cool den kommer bli.Elevatorlake skrev:Fantastisk! Snyggaste knighten jag sett!
Ismenos galenskaper
- stormshaft
Re: Ismenos galenskaper
Tack för de fina orden! Börjat på benen, tar sin lilla tid.....Vänster ben har fått färg i alla fall, dags för högern. Sedan väntar dekaler och washer.stormshaft skrev:Helt enig! Fy fan vad cool den kommer bli.Elevatorlake skrev:Fantastisk! Snyggaste knighten jag sett!
Vet att jag låter som en trasig skiva, men vilken modell FW fått till-love it!

Här har jag dreglat över detaljer, så kommer det äntligen en helkroppsbild!
Ögongodis!
Ögongodis!
Tack! Det är en grym modell FW fått till. Insåg att överkroppen inte passar riktigt i underdelen, måste karva av lite av kulan överkroppen ska sitta på. Annars ramlar det på bra.Kaptenen skrev:Här har jag dreglat över detaljer, så kommer det äntligen en helkroppsbild!
Ögongodis!
-
naturalselect
får man be dig måla snabbare???
vill se mer XD
-
Elevatorlake
Awesome!
Kul också att se hur stor nyansskillnad det är på det gråa före och efter vädring
Kul också att se hur stor nyansskillnad det är på det gråa före och efter vädring
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Ja, det händer en del! Gäller att försöka ha slutbilden i huvudet när man jobbar. Oljewashen torkas av med trasa och ger den där matta looken som jag gillar skarpt.Elevatorlake skrev:Awesome!
Ismeno skrev:Om man bara kunde få måla dagarna i ända....naturalselect skrev:får man be dig måla snabbare???vill se mer XD
Lite mer färg på och fixat till kopplingen mellan benen och kroppen. Stor rackare.
Ska få klart högerbenet imorgon förhoppningsvis, sedan dekaler och lack. Oljefärger efter det.
Ser riktigt bra ut, min respektive kom förbi och undrade varför han som skrev hade köpt en så gammal sliten modell. Så definitivt realistisk!
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Hah!sefiii skrev:Ismeno skrev:Om man bara kunde få måla dagarna i ända....naturalselect skrev:får man be dig måla snabbare???vill se mer XD
Lite mer färg på och fixat till kopplingen mellan benen och kroppen. Stor rackare.
Ska få klart högerbenet imorgon förhoppningsvis, sedan dekaler och lack. Oljefärger efter det.
Ser riktigt bra ut, min respektive kom förbi och undrade varför han som skrev hade köpt en så gammal sliten modell. Så definitivt realistisk!