Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!
Re: Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!
Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.
Btw, jag tror att Abaddon kommer dö under Black Crusade med tanke på att ingen modell verkar vara incoming för honom. Skulle inte förvåna mig om typ Guilliman tar kål på honom.
Btw, jag tror att Abaddon kommer dö under Black Crusade med tanke på att ingen modell verkar vara incoming för honom. Skulle inte förvåna mig om typ Guilliman tar kål på honom.
-
Elevatorlake
Ryktena som cirkulerar just nu säger att det är cypher som håller i boltern som gör slut på abaddonAsphyxate skrev:Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Rowboat Girlyman... ungefär lika spännande som Charlotte Perrelli. Cypher däremot, med the fallen, det är riktigt spännande! Älskar Cypher fluffet.
Men att det direkt skulle bli inbördeskrig i Imperiet har jag svårt att se. Med tanke på att mänskligheten är under belägring från xenos och kaos känns det inte direkt som ett genidrag av Girlyman att splittra Imperiet. Hur det blir längre fram är det svårare att sia om.
Men att det direkt skulle bli inbördeskrig i Imperiet har jag svårt att se. Med tanke på att mänskligheten är under belägring från xenos och kaos känns det inte direkt som ett genidrag av Girlyman att splittra Imperiet. Hur det blir längre fram är det svårare att sia om.
- Spell Familiar
Tänkte just eftersom Astartes och Vaniljmänniskorna får vars ett triumvirat.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
-
Flygmaskin
Om sista bossen i spelet dör av en bolter blir jag galet nöjd. Känns som GW annars brukar gå för slåss-på-en-bergstopp-i-två-veckor-med-magiska-pinnar-strider.Elevatorlake skrev:Ryktena som cirkulerar just nu säger att det är cypher som håller i boltern som gör slut på abaddonAsphyxate skrev:Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.
Coolt om de mördar av Abbadon. Undra vem som kommer axla manteln som sista boss i så fall?
Människomat, till exempel spannmål.
Jag skulle tro att om Abaddon faller så kommer han tillbaka i någon sorts upphottad demonprins form och det är därför som en ny modell till honom dröjer.
- stormshaft
Jag tror du har helt rätt. Med sitt sista andetag ber han gudarna att hjälpa honom så snor de iväg honom och låter honom återfödas som Fresh Daemonprince of Hell-air.Niklas skrev:Jag skulle tro att om Abaddon faller så kommer han tillbaka i någon sorts upphottad demonprins form och det är därför som en ny modell till honom dröjer.
-
Flygmaskin
Människomat, till exempel spannmål.
Men vad är det för fel på deras modellmakare?
Fruktansvärt ful, stor Sigmariansk modell.
En riktig styggelse - bleh
Fruktansvärt ful, stor Sigmariansk modell.
En riktig styggelse - bleh