Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!

Har du hört det senaste från GW?
Asphyxate

Re: Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!

Inlägg av Asphyxate »

Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.

Btw, jag tror att Abaddon kommer dö under Black Crusade med tanke på att ingen modell verkar vara incoming för honom. Skulle inte förvåna mig om typ Guilliman tar kål på honom.

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Asphyxate skrev:Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.

Btw, jag tror att Abaddon kommer dö under Black Crusade med tanke på att ingen modell verkar vara incoming för honom. Skulle inte förvåna mig om typ Guilliman tar kål på honom.
Ryktena som cirkulerar just nu säger att det är cypher som håller i boltern som gör slut på abaddon :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Astelan

Inlägg av Astelan »

Rowboat Girlyman... ungefär lika spännande som Charlotte Perrelli. Cypher däremot, med the fallen, det är riktigt spännande! Älskar Cypher fluffet.

Men att det direkt skulle bli inbördeskrig i Imperiet har jag svårt att se. Med tanke på att mänskligheten är under belägring från xenos och kaos känns det inte direkt som ett genidrag av Girlyman att splittra Imperiet. Hur det blir längre fram är det svårare att sia om.

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Inlägg av Spell Familiar »

Tänkte just eftersom Astartes och Vaniljmänniskorna får vars ett triumvirat.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Flygmaskin

Inlägg av Flygmaskin »

Elevatorlake skrev:
Asphyxate skrev:Riktigt glad att Guilliman kommer först(eftersom jag kör UM). Var rädd att det skulle bli någon annan men som jag nämnt flertalet gånger är Guilliman mest logiskt. Dock kunde de kanske tonat ned modellen något.

Ryktena som cirkulerar just nu säger att det är cypher som håller i boltern som gör slut på abaddon :)
Om sista bossen i spelet dör av en bolter blir jag galet nöjd. Känns som GW annars brukar gå för slåss-på-en-bergstopp-i-två-veckor-med-magiska-pinnar-strider.
Coolt om de mördar av Abbadon. Undra vem som kommer axla manteln som sista boss i så fall?
Människomat, till exempel spannmål.

Niklas

Inlägg av Niklas »

Jag skulle tro att om Abaddon faller så kommer han tillbaka i någon sorts upphottad demonprins form och det är därför som en ny modell till honom dröjer.

Användarvisningsbild
stormshaft

Inlägg av stormshaft »

Niklas skrev:Jag skulle tro att om Abaddon faller så kommer han tillbaka i någon sorts upphottad demonprins form och det är därför som en ny modell till honom dröjer.
Jag tror du har helt rätt. Med sitt sista andetag ber han gudarna att hjälpa honom så snor de iväg honom och låter honom återfödas som Fresh Daemonprince of Hell-air.

Jacke

Inlägg av Jacke »

Flygmaskin skrev:Undra vem som kommer axla manteln som sista boss i så fall?

Bild

Flygmaskin

Inlägg av Flygmaskin »

Jacke skrev:
Flygmaskin skrev:Undra vem som kommer axla manteln som sista boss i så fall?

Bild
Haha!
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Nurgle
Kontakt:

Inlägg av Nurgle »

Men vad är det för fel på deras modellmakare?
Fruktansvärt ful, stor Sigmariansk modell.

En riktig styggelse - bleh :(

Skriv svar