Ja, jag har funderat på det ett tag, men det har inte blivit av.fauh skrev:Tycker det låter skitbra. Kanske något som kan komma att byggas in i TTO?Michael Carl skrev:Kommer antagligen att se till så anmälning sker via ett webformulär där man måste skriva ren text, kommer även ha med riktlinjer på hur det skall se ut.
Listor som inte ser ok ut kommer returneras för att skrivas om.
Som det ser ut just nu i våra planer så är det inget "kamera-team"-uppdrag med, men om det blir det så skall vi ta till oss dina synpunkter.
TOKpåsken 2017
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
Michael Carl
Re: TOKpåsken 2017
Är inte så insatt i hur sidan är skriven och det var ett tag sen jag jobbade med webgrejer men jag kanske kan hjälpa till om det behövs någotMichael Carl skrev:Ja, jag har funderat på det ett tag, men det har inte blivit av.fauh skrev:Tycker det låter skitbra. Kanske något som kan komma att byggas in i TTO?Michael Carl skrev:Kommer antagligen att se till så anmälning sker via ett webformulär där man måste skriva ren text, kommer även ha med riktlinjer på hur det skall se ut.
Listor som inte ser ok ut kommer returneras för att skrivas om.
Som det ser ut just nu i våra planer så är det inget "kamera-team"-uppdrag med, men om det blir det så skall vi ta till oss dina synpunkter.
Jag skall krama dig extra mycket och bjuda på både öl och korv för att hålla dig glad. Jag måste imponeras av din ihärdighet.refabricated skrev: *Edit*
För formalians skull, subkompatt ni orkar...
(suddade ut ett långt stycke text, ni vet var jag står)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Jag tar din öl och korv, och bjuder tillbaka på cynism och bitterhet (ngt som gifter sig bra med öl och ölkrovHylander skrev:Jag skall krama dig extra mycket och bjuda på både öl och korv för att hålla dig glad. Jag måste imponeras av din ihärdighet.refabricated skrev: *Edit*
För formalians skull, subkompatt ni orkar...
(suddade ut ett långt stycke text, ni vet var jag står)
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Komp 17 på 1750, inte riktigt min kopp té...
Jag vet att ni vill fånga många spelare och det ska ni göra , MEN att bygga komp 17 listor på 1750 är inte en baggis.
Testa komp 12-15 på 1750, låt folk få spela med saker dom gillar så det inte blir att man måste köpa massa blaj-enheter bara för att få spela sina coola dundervargar, Plaguedrones eller vad det nu kan vara.
Om det ska vara kompmallen så våga åtminstone testa lägre komp för att få mer variation på listorna, ni vet ju att det blir upprepningar, folk gräver hål i mallen och det slutar med att de flesta listorna ser likadana ut.
Den som hittat störst hål vinner... tråkigt.
Jag vet att ni vill fånga många spelare och det ska ni göra , MEN att bygga komp 17 listor på 1750 är inte en baggis.
Testa komp 12-15 på 1750, låt folk få spela med saker dom gillar så det inte blir att man måste köpa massa blaj-enheter bara för att få spela sina coola dundervargar, Plaguedrones eller vad det nu kan vara.
Om det ska vara kompmallen så våga åtminstone testa lägre komp för att få mer variation på listorna, ni vet ju att det blir upprepningar, folk gräver hål i mallen och det slutar med att de flesta listorna ser likadana ut.
Den som hittat störst hål vinner... tråkigt.
Ledsamt, men alla tycker ju inte likadant. Det är vår smak på téet, så det är det som serveras.keiko76 skrev:Komp 17 på 1750, inte riktigt min kopp té...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag kommer garanterat om inget katastrofalt händer i familjen el dyl. Därför frågar jag redan nu; om inte mallgruppen hinner klart med Traitor Legions är det OK att komma med en förrädarlegion ändå och låta subkompgruppen säga sitt?
Det jag jag nästan lova, att det löser vi.Youndi skrev:Jag kommer garanterat om inget katastrofalt händer i familjen el dyl. Därför frågar jag redan nu; om inte mallgruppen hinner klart med Traitor Legions är det OK att komma med en förrädarlegion ändå och låta subkompgruppen säga sitt?
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Vi i kompgruppen är i princip klara med ett första utkast till Traitor Legions och massa annat. Det skall gås igenom och renskrivas lite, men det kommer vara klart till påsken(sannolikt mkt tidigare).Youndi skrev:Jag kommer garanterat om inget katastrofalt händer i familjen el dyl. Därför frågar jag redan nu; om inte mallgruppen hinner klart med Traitor Legions är det OK att komma med en förrädarlegion ändå och låta subkompgruppen säga sitt?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Åh, mantackar.refabricated skrev:Vi i kompgruppen är i princip klara med ett första utkast till Traitor Legions och massa annat. Det skall gås igenom och renskrivas lite, men det kommer vara klart till påsken(sannolikt mkt tidigare).Youndi skrev:Jag kommer garanterat om inget katastrofalt händer i familjen el dyl. Därför frågar jag redan nu; om inte mallgruppen hinner klart med Traitor Legions är det OK att komma med en förrädarlegion ändå och låta subkompgruppen säga sitt?