Jag nämnde det i förra tråden men fick inget svar så jag kände mig lite bortglömd
Kanske bara jag som tycker skillnaden är större än vad den är dock.
Ännu ett stort tack för det stora arbetet med mallen!
Moderator: DHettNeck
Nä nu är det klart som korvspad. Jag hade missat detaljen med att FnP bara kostade extra i Vectorium detachement. Tack för svar och för arbetet med komplistanrefabricated skrev:@Youndi
Stuff
Hoppas jag är utförlig nog i svaren, annars får du fråga igen.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Oj då, fixar det.mtz skrev:Teor det är missat att rödmarkeras på granade launchers på scoutbikes på marines. Sen kanske det minuset borde gälla alla scoutbikes å inte bara space marines?
Aha! *doh*DHettNeck skrev:För att dom inte kan ta class4 magier.Asplund skrev:Varför kompar C3 och C4 lika lite på Horrors?
DHettNeck skrev:Nej. Listan är som minst den lägsta nivån möjlig. Så kan en trollis bara ta c3/c4 så blir listan någon av dessa.
Nej, det är där med flit (som på alla trollisar) för att framtidsäkra för ny skolor eller att en skola byter klass.Asplund skrev:DHettNeck skrev:Nej. Listan är som minst den lägsta nivån möjlig. Så kan en trollis bara ta c3/c4 så blir listan någon av dessa.
Ok, då antar jag det är ett typo att GSC: Magus och Patriarch kan kompa på C1 & C2?