Elevatorlakes stora tråd om sin miniatyrhobby
Re: Elevatorlakes stora tråd om sin miniatyrhobby
Ooh vad najse jämförelse. Satt faktiskt och tänkte på Guillimans storlek nyligen och kände ett litet sug av att i alla fall testa bjässen. Ser fram emot att följa! Ska du speltesta honom också?
-
Elevatorlake
Klart jag ska speltestaNurgle skrev:Ooh vad najse jämförelse. Satt faktiskt och tänkte på Guillimans storlek nyligen och kände ett litet sug av att i alla fall testa bjässen. Ser fram emot att följa! Ska du speltesta honom också?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Jajaja! Kör! För Ultramar!Elevatorlake skrev:Klart jag ska speltestaFunderar faktiskt på att köra med ultramarines och honom istället för grey knights på fanaticen.

-
Elevatorlake
Nu börjar sir stippalot se ljuset i slutet på tunneln. "Bara" en massa washande kvar nu 
Nackdelen att köra med guilliman är att den här knighten inte får vara med och leka och jag är riktigt nöjd med honom hittills så det vore lite tråkigt

Nackdelen att köra med guilliman är att den här knighten inte får vara med och leka och jag är riktigt nöjd med honom hittills så det vore lite tråkigt

Vackert välrostad och mycket cool pose!
Mycket snyggt! Inga dekaler?
-
Elevatorlake
Jag glömde dekalernaIsmeno skrev:Mycket snyggt! Inga dekaler?
Jag hade tänkt stippla även dekalerna men jag glömde helt bort de och jag orkar inte lägga till de nu så den får bli helt ren den här gången. Hade tänkt köra lite slitna siffror i vitt men nu får den bli helgrön, det är ju min tidigare Knight också
TackarJacobi skrev:Vackert välrostad och mycket cool pose!
-
Elevatorlake
Tack vare Knaperstekt här på forumet var det lilla julafton i utkanten av Umeå igår kväll. I lådan ligger nämligen Ixion Hale (samma modell som på foldern) som han så otroligt vänligt beställde åt mig på plats på warhammer world när han var där. Har bara tittat lite på modellen men den är otroligt fin, svårt att tro att den kommer vara limiterad i längden med tanke på hur mycket tid de måste ha lagt ned på den.

Knekten ser fin ut!
Lite sött att han har en egen låda att bo i. Safe space.
Lite sött att han har en egen låda att bo i. Safe space.
- Knaperstekt
Riktigt cool modell som jag inte har sett målad ens på WW.
Lycka till
Lycka till
Hobby resolution 2018: +++Måla två knights och ställa upp på Armies on Parade+++