Vad tyckte nu om helgen? Prata av er!
// TOK
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Håller med om att det var lite tråkigt med nästan bara marines men jag tycker det skulle vara en riktigt dålig idé att kvotera in "sämre målade" arméer bara för variation. Skulle kännas väldigt orättvist.Simpilicious skrev:Tack för en trevlig turnering!
Här kommer lite plus och minus:
-Dålig variation på terräng på många bord (stor kulle i mitten, lite TOK-väggar, burkar).
-Kändes lite wonky om båda spelarna valde samma mission, speciellt då båda spelarna valde slaughterpoints.
-Tråkigt att det nästan bara var marines till best painted även om många av dem var fina. Dock svårt att balansera variation och prioritera de bäst målade.
-Röstning av sportsman borde tryckas på hårdare... röstade alla? Det borde vara mera lättillgängligt än halvt gömt inne på TTO. Kanske påminna och berätta hur man gör på TTO för att lägga sin röst eller gå tillbaka till pappersformat som ligger framme tydligt.
+Frukost! Jätteschysst av er att bjuda på frukost.
+Intressant koncept för missions, det gjorde det mer spännande och taktiskt än "samma gamla vanliga" missions.
+TTO, jättebra som alltid!
+Subkompen fungerade bra, kunde inte se några större orättvisor i bedömningen av listorna.
Tokpåsken var definitivt det bästa sättet att spendera påsken, tack igen!
Du är redan supertrevlig Simon. Ingen förbättringspotential. MSimpilicious skrev:Kunna se sina sportsmans points i TTO vore kanske något? Jag vill gärna se vad jag fått totalt så jag kan försöka vara trevligare, jag jobbar på det!