LinCon 2010
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: LinCon 2010
typiskt svenskt.. Det är en av fördelarna med att åka på turneringar / konvent i andra länder...
du får anordna en egen turnering, där kompen ersätts med promillekomp. jag skulle komma.
Ja' än't bittä'!
lätt jag ska göra.. samma mission i alla salg: Tequila kill points... För varje KP man tar måste man ta en shot..
edit: det kan i och för sig vara tråkigt att spela samma mission i alla matcher.. man skulle kunna ha: Jäger kill ponts och sambucka kill points för att variera lite..
edit: det kan i och för sig vara tråkigt att spela samma mission i alla matcher.. man skulle kunna ha: Jäger kill ponts och sambucka kill points för att variera lite..
Lägg till att man kan offra en enhet för att få välja sprit själv så är jag med
Dåligt... Defcon rockar!
Man har roligare när man är full! (Men spelar inte så bra
)
Man har roligare när man är full! (Men spelar inte så bra
jag tror du kommer möte en del tervigon spam i tequila-KP missions. med 3x3 spore mines också. jag skulle iaf vara utslagen efter andra slaget om jag mötte sånt.
Ja' än't bittä'!
Den stora skillnaden är att DefCon- lokalen har utskänkningstillstånd i vanliga fall... det har inte LinCon- lokalen. Plus att LinCon är öppet för allmänheten, inte har någon åldersgräns och besöks av media.... då funkar det inte riktigt att göra som på DefCon.
Sen kan det säkert finns regler för att få hyra lokaler på universitetet.
Sen kan det säkert finns regler för att få hyra lokaler på universitetet.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Jaha är det inte RT:s 5.5 som ska gälla då?DHettNeck skrev:Jag räkar kallt med att man ite behöver skicka in lista föräns nya uppdateringen på kompmallen kommer (och då bör man få en dag eller två på sig).
Börjar bli förvirrad nu
/ Davve
Dem håller på att göra ändringar i 5.5 mallen vilka bör vara klara vilken dag som helst. Så de kommer väl en 5.6 mall I guess 
-
Jocke Rapp
- Site Admin