Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Wow - riktigt snyggt och enhetligt! Gillar att du vågar dra på med kontrasterna fr highlightsen. Ser bra ut. Själv fegar jag nog lite tyvärr..
Och litet perspektivbyte till...

@ Nurgle. Tackar. Börjar vara lite nöjd själv faktiskt. Både kring nivån på målningen, som är lagom detaljerad tycker jag, samt mängden terräng. Grejen är att jag bara blir sugen på mer...

@ Nurgle. Tackar. Börjar vara lite nöjd själv faktiskt. Både kring nivån på målningen, som är lagom detaljerad tycker jag, samt mängden terräng. Grejen är att jag bara blir sugen på mer...
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 13 gånger.
Nice. Alla kan måla gubbar men att ta sig an terräng, det är hjältepoäng det!
Fett! Då köper jag Kattfot direkt...Ismeno skrev:Nice. Alla kan måla gubbar men att ta sig an terräng, det är hjältepoäng det!
- NilssonHarHund
Den röda kontrasten gifter sig verkligen stiligt med det sandbruna och metalliska.
Edit: Skulle dock gärna se en målad mechanicus-symbol i de klassiskt svart-vita halvorna någonstans som detalj.
Edit: Skulle dock gärna se en målad mechanicus-symbol i de klassiskt svart-vita halvorna någonstans som detalj.
-
Elevatorlake
Bara att instämma, inspirerande terräng!
Jag har inte hängt med i detaljerna kring dina byggen men ser att du byggt terrängen på en plattor. Kör du någon form av modulsystem som plattorna passar i eller är det för att göra utplacering enklare och snyggare baser?
Jag har inte hängt med i detaljerna kring dina byggen men ser att du byggt terrängen på en plattor. Kör du någon form av modulsystem som plattorna passar i eller är det för att göra utplacering enklare och snyggare baser?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets