Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Nu har det ju inte blivit målat något i veckan, så postar lite från förra veckan slut...

Heja Delerium. Anar jag en Titan i bakgrunden?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ja, det är min brors. Vi började samla DkoK ihop, men tyvärr är han inte speciellt aktiv just nu...
Har äntligen fått "klart" första delen av terrängen från Shadow War-boxen. Kittet är så detaljerat att det är i princip omöjligt att måla varje rör, kabel eller ventil individuellt. Man får liksom bara bestämma sig att nu orkar jag inte mer, nu får det vara klart...
Next up är alla plattformar och sedan alla stegar, och railings och kranar och dödskallar och....

Next up är alla plattformar och sedan alla stegar, och railings och kranar och dödskallar och....

Riktigt schysst!
Snygga, väldigt lika mina i färgschema, får posta några bilder när jag kommit lite längre.
-
CovenantGuardian
Inför 8th tänkte jag fräscha upp mina tyranids med ett nytt färgschema. Möt Hive Fleet Tyranicus, genmodiferat sin carapace för att matcha den mest fruktade färgvarningen i 40k. Khorne.

- NilssonHarHund
Devour for the Great Devourer! Genes for the pool of genes!
Har kommit en bit på vägen med Shadow War terrängen. Samma färgschema som föregående postare också hade.

Målat mer på Shadow war terrängen, snart klar, phuuu