Skyslammer - There will be blood! Turnering i 8th den 2 juli
Re: Skyslammer - There will be blood! Turnering i 8th den 2
23:59 idag är deadline för listinskick så dags att bestämma sig 

Venomthropes eller Zoanthropes...? 
Sebastian Magnusson
Lictor skrev:Venomthropes eller Zoanthropes...?
Inga alls! Bara Lictors for the win!!!
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Reserverna får också skicka in lista
Så det går blixtsnabbt att kliva på ifall nån får förhinder. Dessutom slipper vi eventuella orostankar krig listor skräddarsydda utifrån redan publicerade listor.
De reserver som inte kommit in med mejl och inte går att nå kommer eventuellt bli överhoppade till förmån för andra köanden som gett oss mejladressen, skickat in lista och hugger vid avhopp.
De reserver som inte kommit in med mejl och inte går att nå kommer eventuellt bli överhoppade till förmån för andra köanden som gett oss mejladressen, skickat in lista och hugger vid avhopp.
Stryk mig från reservlistan, det blir lite för tight nu. Nästa gång 
Mikael Ek
Uppfattat MaestroAllain skrev:Stryk mig från reservlistan, det blir lite för tight nu. Nästa gång
Om någon ställer upp 500 conscripts på andra sidan bordet plus commisars och dylikt så måste jag få en autograf av den spelaren.
Tänk dig att få en autograf av en 40k spelare som har målat 500 conscripts ´som ingen vill spela mot! Episkt...
Tänk dig att få en autograf av en 40k spelare som har målat 500 conscripts ´som ingen vill spela mot! Episkt...
- Simpilicious
När får man veta om sina lista är OK samt eventuellt se de andras listor? 
Simon Gulve
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
December 2017
Chaos Space Marines: 12 000 Points
Chaos Daemons: 3500 points
T'au Empire: 6000 points
Space marines: 2000 points
Omålat alla factions: 6700 points
Finns ingen sån listaStanich skrev:Om någon ställer upp 500 conscripts på andra sidan bordet plus commisars och dylikt så måste jag få en autograf av den spelaren.
Det var några listor som dröjde lite men nu är allt inne!Simpilicious skrev:När får man veta om sina lista är OK samt eventuellt se de andras listor?
Vi kikar just nu så de som behöver fixa saker får återkoppling rätt snart.
Sen beror det på hur snabba vederbörande är på att fixa
När allt är fixat publicerar vi dem.
lägg ut en lista på dom som måste fixa för att list shame:a dom.
nu utgår jag iofs ifrån att mina 3 units med tyranid warriors inte anses för hårda
nu utgår jag iofs ifrån att mina 3 units med tyranid warriors inte anses för hårda
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.