Tack! Måste testas! Finns dessa färger här i Sverige?BoBo skrev:Tjena
Slemmet är Tamaya clear green som jag målat på med vanlig gw färg!
Bobo´s Space Hulk
Re: Bobo´s Space Hulk
De finns på mj hobby i Västberga i stockholm iafNurgle skrev:Tack! Måste testas! Finns dessa färger här i Sverige?BoBo skrev:Tjena
Slemmet är Tamaya clear green som jag målat på med vanlig gw färg!
Det är verkligen otroligt.. Jag önska varje platta var upplyst med dioder så man kunde spela i dunkel belysning alternativt kolmörker. Då kommer man ibland missa stealers i skuggorna och hela creepykänslan måste bli så bra!
Men jag saknar en stealer/tentakel som kommer upp ur marken i någon trasig platta eller liknande.
Men jag saknar en stealer/tentakel som kommer upp ur marken i någon trasig platta eller liknande.
Tjena
NU har de gått alldeles för lång tid utan uppdatering.......har varit upptagen med att bygga ett Frostgrave spelabord.....som nu är klart

NU har de gått alldeles för lång tid utan uppdatering.......har varit upptagen med att bygga ett Frostgrave spelabord.....som nu är klart

Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
.....Det bästa med att ta en paus i space hulk projektet var ju att GW fick försig att slänga ut en massa godis påmarknaden som nu är införskaffade för att kunna bygga fler space hulk bitar 
Senaste inköpet....

Senaste inköpet....

Senast redigerad av 1 BoBo, redigerad totalt 8 gånger.
Välkommen tillbaka. Snyggt jobbat med snöbrädan.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
+1. Den är helt fantastisk!Röde skrev:Välkommen tillbaka. Snyggt jobbat med snöbrädan.